NF i morgen og er så nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

LMX

Så ses vi på OUH imorgen. Jeg skal selv derind til samtale med læge kl 11.30

Selvfølgelig skal det nok gå godt. Glæder mig til en positiv update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Det er nemlig det vi gør

Vi ligger godt nok også tæt med termin

Utroligt tæt! Det er ret fedt at der er nogle stykker herinde man ligger så tæt på så man kan "følges" lidt ad 

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

LMX skriver:

Så ses vi på OUH imorgen. Jeg skal selv derind til samtale med læge kl 11.30

Selvfølgelig skal det nok gå godt. Glæder mig til en positiv update

Ah jamen så kan det da være vi render ind i hinanden mine tider ligger fra kl 9 og fremefter

Skal nok hilse på dig hvis jeg spotter dig

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Utroligt tæt! Det er ret fedt at der er nogle stykker herinde man ligger så tæt på så man kan "følges" lidt ad 

Jeg er kun stødt på frkzier og dig herinde indtil videre men har heller ikke helt fattet det der terminsgruppe noget, så måske det er derfor

Det er dejligt at der er andre, der er lige så langt som en selv!

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

Jeg er kun stødt på frkzier og dig herinde indtil videre men har heller ikke helt fattet det der terminsgruppe noget, så måske det er derfor

Det er dejligt at der er andre, der er lige så langt som en selv!

Det har du nok ret i synes bare der var flere.. hmm nok hjernen der driller

Har du prøvet at trykke på "Termins- og mødregrupper" oppe i topen?
Derunder kan du finde terminsgrupper for de forskellige måneder og gå ind i dem for at finde andre der skal føde i samme måned som dig

Jeg har så ikke meldt mig ind endnu, tør ikke rigtigt...

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

Hej

Jeg skal selv til NF i morgen - i Jylland. Er 12+4 i morgen - men tror jeg bliver rykket lidt frem, har fået et par TS og de pegede på at jeg var nogle dage længere henne.

Jeg har PRÆCIS de samme nervøse tanker som dig! Tror det er meget naturligt, måske en slags "forsvar": Hvis det hele nu ikke er, som man håber, så har man på en eller anden måde forsøgt at beskytte sig selv/forberede sig på det værste.

Håber at vi begge har nogle positive og glade up-dates i morgen. Så vildt at tænke på, at vi efter i morgen måske kan begynde at berette om den store nyhed til folk og fæ.

Sender dig de bedste tanker og håber du får en nogenlunde rolig nat.

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Det har du nok ret i synes bare der var flere.. hmm nok hjernen der driller

Har du prøvet at trykke på "Termins- og mødregrupper" oppe i topen?
Derunder kan du finde terminsgrupper for de forskellige måneder og gå ind i dem for at finde andre der skal føde i samme måned som dig

Jeg har så ikke meldt mig ind endnu, tør ikke rigtigt...

Nææ men jeg har nok heller ikke rigtig turde endnu

Men det er jo også lidt svært, når man ligger der lige på vippen mellem to måneder men måske det bliver fastsat helt til NF

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

Snehund skriver:

Hej

Jeg skal selv til NF i morgen - i Jylland. Er 12+4 i morgen - men tror jeg bliver rykket lidt frem, har fået et par TS og de pegede på at jeg var nogle dage længere henne.

Jeg har PRÆCIS de samme nervøse tanker som dig! Tror det er meget naturligt, måske en slags "forsvar": Hvis det hele nu ikke er, som man håber, så har man på en eller anden måde forsøgt at beskytte sig selv/forberede sig på det værste.

Håber at vi begge har nogle positive og glade up-dates i morgen. Så vildt at tænke på, at vi efter i morgen måske kan begynde at berette om den store nyhed til folk og fæ.

Sender dig de bedste tanker og håber du får en nogenlunde rolig nat.

Pøj pøj i morgen!  Og håber også du får en rolig nat!

Du har helt ret, det ér en eller anden form for forsvar da man ikke ønsker at sætte sig helt og aldeles op for (forhåbentligt ikke) at ryge helt ned...

Jeg håber faktisk for dig, at du er længere henne end beregnet for jo længere henne jo bedre  og så glæder jeg mig til, at se din positive update i morgen!

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Nææ men jeg har nok heller ikke rigtig turde endnu

Men det er jo også lidt svært, når man ligger der lige på vippen mellem to måneder men måske det bliver fastsat helt til NF

Ja det bliver lidt spændende om du kommer i April eller Maj gruppen 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Så er det i morgen formiddag vi skal endnu en tur på OUH og denne gang er der også en scanning, nemlig NF !!

Jeg er 12+2 i morgen og jeg glæder mig vildt til det, og samtidig er jeg lidt død af skræk... 
Tænk hvis den er syg, tænk hvis den ikke er i live mere, tænk hvis...

Og jeg prøver virkeligt at sige til mig selv at alt er OK i morgen, vores baby er helt perfekt, i live og vi får et fint tal... men uroen nager mig...

Glæder mig inderligt til at offentliggøre at vi skal ha' en skøn unge i April til de, der ikke ved det endnu og samtidig tør jeg ikke glæde mig...

Jeg véd der er flere herinde der kende disse følelser og tanker og jeg har egentligt bare brug for at skrive dem ned.

Jeg kan 100% huske følelsen (se evt. min tråd om emnet her), og det bliver ikke bedre før det øjeblik, hvor man ser den lille fisk bevæge sig og det lille hjerte der bare hamrer derudaf!

Ville egentlig bare ønske dig held og lykke, og sige, at det er helt normalt at være nervøs, men også, at det nok skal blive en helt fantastisk oplevelse på trods! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.