NF i morgen og er så nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

UnderCover37

Så er det i morgen formiddag vi skal endnu en tur på OUH og denne gang er der også en scanning, nemlig NF !!

Jeg er 12+2 i morgen og jeg glæder mig vildt til det, og samtidig er jeg lidt død af skræk... 
Tænk hvis den er syg, tænk hvis den ikke er i live mere, tænk hvis...

Og jeg prøver virkeligt at sige til mig selv at alt er OK i morgen, vores baby er helt perfekt, i live og vi får et fint tal... men uroen nager mig...

Glæder mig inderligt til at offentliggøre at vi skal ha' en skøn unge i April til de, der ikke ved det endnu og samtidig tør jeg ikke glæde mig...

Jeg véd der er flere herinde der kende disse følelser og tanker og jeg har egentligt bare brug for at skrive dem ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

UnderCover35 skriver:

Så er det i morgen formiddag vi skal endnu en tur på OUH og denne gang er der også en scanning, nemlig NF !!

Jeg er 12+2 i morgen og jeg glæder mig vildt til det, og samtidig er jeg lidt død af skræk... 

Og jeg prøver virkeligt at sige til mig selv at alt er OK i morgen, vores baby er helt perfekt, i live og vi får et fint tal... men uroen nager mig...

Glæder mig inderligt til at offentliggøre at vi skal ha' en skøn unge i April til de, der ikke ved det endnu og samtidig tør jeg ikke glæde mig...

Jeg véd der er flere herinde der kende disse følelser og tanker og jeg har egentligt bare brug for at skrive dem ned.

Åh hvor jeg kender det.. Men det skal nok gå!! 

Glæder mig til at se hører en dejlig update imorgen 

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

BabyWish2012 <3 skriver:

Åh hvor jeg kender det.. Men det skal nok gå!! 

Glæder mig til at se hører en dejlig update imorgen 

Tusind tak! 

LOVER en update i morgen men ikke hvornår, for det kommer an på om turen derovre skal tage 6-7 timer igen i morgen... pga ventetid...

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

UnderCover35 skriver:

Tusind tak! 

LOVER en update i morgen men ikke hvornår, for det kommer an på om turen derovre skal tage 6-7 timer igen i morgen... pga ventetid...

Det er helt ok Er bare spændt på dine vegne, alt skal nok gå helt fint, selvom det er svært ikke at være nervøs 

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

UnderCover35 skriver:

Held og lykke  det skal nok gå godt  

Glæder mig til det bliver min tur for jeg har det som dig og er kun i uge 6 !!! 

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

BabyWish2012 <3 skriver:

Det er helt ok Er bare spændt på dine vegne, alt skal nok gå helt fint, selvom det er svært ikke at være nervøs 

Tak det er rart at andre tror på det er godt, også

Det hjælper lidt på, at man selv tør lidt 

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

Held og lykke  det skal nok gå godt  

Glæder mig til det bliver min tur for jeg har det som dig og er kun i uge 6 !!! 

Hehe, ja de sidste 8 uger har været lige sådan her og jeg er "bange" for at det aldrig holder op

Og tusind tak! 

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Jeg er 12+0 i dag og skal vente en hel uge før vi skal til NF, og jeg har det på præcis samme måde som dig! Jeg glæder mig, men jeg er så møj nervøs og bange for, at der kunne ske at være noget galt, selvom jeg jo godt ved at der jo heldigvis er de fleste, der har en sund og rask bebs der ligger og spræller derinde!

Jeg alt hvad jeg kan for at alt går godt i morgen

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Jeg er 12+0 i dag og skal vente en hel uge før vi skal til NF, og jeg har det på præcis samme måde som dig! Jeg glæder mig, men jeg er så møj nervøs og bange for, at der kunne ske at være noget galt, selvom jeg jo godt ved at der jo heldigvis er de fleste, der har en sund og rask bebs der ligger og spræller derinde!

Jeg alt hvad jeg kan for at alt går godt i morgen

Tusind, tusind tak 

lige så meget for dig og selvfølgelig får vi sunde og raske babyer!! 

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Tusind, tusind tak 

lige så meget for dig og selvfølgelig får vi sunde og raske babyer!! 

Det er nemlig det vi gør

Vi ligger godt nok også tæt med termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.