HJÆLP! negativ test blev positiv efter 2 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

betina23

Jeg brugte os dem fra netto
Og min var negativ men efter jeg to den ca en uge senere var den positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

laubali

Ved min første graviditet kom test-stregen først efter 20min.

Lægen mente også den var god men deres egen test sagde negativ, jeg bad om testen og på vej hjem dvs 15min efter testen var taget var der 2 synlige streger igen. Kunne ikke lave en positiv test indenfor tiden først omkring 7+ kom det med det samme. 

Hvordan er farven på testen, er den synlig svagt lyserød eller grålig?Krydser fingrene og håber du er gravid  

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

for at den er der og ikke er en snyder.  

Anmeld

16. oktober 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg havde aldrig kunnet fremtrylle to streger, hverken inden for tid eller efter tid, før sidste cyklus! der kunne jeg pludselig fremtrylle to streger på alle test (kun valmed), dog efter tid .. og jeg var ikke gravid .

Så pas rigtig meget på med de valmed, og som en anden siger, smid dem ud efter de 5 min

Men  for at den er der for jer

Anmeld

17. oktober 2012

Millea

laubali skriver:

Ved min første graviditet kom test-stregen først efter 20min.

Lægen mente også den var god men deres egen test sagde negativ, jeg bad om testen og på vej hjem dvs 15min efter testen var taget var der 2 synlige streger igen. Kunne ikke lave en positiv test indenfor tiden først omkring 7+ kom det med det samme. 

Hvordan er farven på testen, er den synlig svagt lyserød eller grålig?Krydser fingrene og håber du er gravid  

Håber stadig, mens ikke kommet endnu.. Men stegen var rød og klar.. For fan - bliver skør.. Men tester igen i morgen hvis min mens ikke er kommet der.. 

Anmeld

17. oktober 2012

Mariajny

valmed har jeg også testet positiv med, selvom jeg ikke var gravid desværre...

for jer

Anmeld

17. oktober 2012

Millea

Mariajny skriver:

valmed har jeg også testet positiv med, selvom jeg ikke var gravid desværre...

for jer

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.