HJÆLP! negativ test blev positiv efter 2 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Millea skriver:

Jeg har smidt dem ud og langt væk nu.. Det var en af dem man kan købe i Netto.. 2 for 40 kr? Kan ikke huske hvad de hed 

Er ret sikker på, det er Valmed, som forhandles i Netto.

Ja, hvis bare ude af syne kunne være ude af sind! Håber, du kan finde ro... De der snydetests kan virkelig give en rutsjetur!

Fremover må du love at smide testen ud efter 5 min. - Som i langt væk og helt udenfor i skraldespanden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Millea

Frk. Himmelblå skriver:

Er ret sikker på, det er Valmed, som forhandles i Netto.

Ja, hvis bare ude af syne kunne være ude af sind! Håber, du kan finde ro... De der snydetests kan virkelig give en rutsjetur!

Fremover må du love at smide testen ud efter 5 min. - Som i langt væk og helt udenfor i skraldespanden!

Det er en god plan.. jeg kan jo alligevl ikke bruge dem til noget efter de 5 min.. Ny regl: SMID UD!

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Camillos skriver:

jeg haroplevet enknald posetiv valmed test overtid. fik taget bp 2 dage efter og var ikke gravid. 

Samme her, så stoler ikke på valmed efter tid..

Anmeld

16. oktober 2012

Millea

BabyWish2012 <3 skriver:

Samme her, så stoler ikke på valmed efter tid..

Okay.. Men tak for dit svar..

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

Millea skriver:

Okay.. Men tak for dit svar..

Vil bare lige ønske dig held og lykke med PB

Håber snart de to streger træder klart og tydeligt frem inden der er gået 5 minutter!

Anmeld

16. oktober 2012

Millea

Snehund skriver:

Vil bare lige ønske dig held og lykke med PB

Håber snart de to streger træder klart og tydeligt frem inden der er gået 5 minutter!

Tak.. Det håber jeg også.. 

Anmeld

16. oktober 2012

2babygirls

Millea skriver:

Har nu i rocker lang tid forsøgt at blive gravid.. Blev det så for en par mdr siden, men det endte ud i en SA.. lev så ked og er stadig berørt af det..

Er i dag 33 dage siden sidste mens så valgte at teste.. testen var negativ, jeg kigger på på den efter en lille lur og så er det positiv..

Ved godt at testen er ugyldig efter 5 min eller der omkring.. Men kan alligevel ikke lade være med at tænke at der måske er noget om det, altså at den blev positiv??

Nogle der har været udefor det samme?

Har taget endnu en test, den var negativ..

Øv er i vildt dårligt humor nu.. er så træt af IKKE at være gravid!

Tag en ny, for tror den måske er positiv inden for tiden.

Mine blev også positive over tiden, og jeg er i uge 25 nu

Anmeld

16. oktober 2012

Millea

Baby2påvej skriver:

Tag en ny, for tror den måske er positiv inden for tiden.

Mine blev også positive over tiden, og jeg er i uge 25 nu

positiv over tid, på den måde som min? Altså at der gik omk 2 timer (måske mere, har ikke kigget på den før efter de 2 timer) Jo self 15 min lige efter jeg testet..

Tillykke med graviditeten.. :-)

Anmeld

16. oktober 2012

2babygirls

Millea skriver:

positiv over tid, på den måde som min? Altså at der gik omk 2 timer (måske mere, har ikke kigget på den før efter de 2 timer) Jo self 15 min lige efter jeg testet..

Tillykke med graviditeten.. :-)

Ja... tror nogle gange jeg kiggede dagen efter men snød også og testede inden min mens skulle komme, omkring 3+4, så der skulle den jo ikke blive positiv men gjorde det når "tiden" var udløbet

og tak.

Anmeld

16. oktober 2012

Ina33

Millea skriver:

Har nu i rocker lang tid forsøgt at blive gravid.. Blev det så for en par mdr siden, men det endte ud i en SA.. lev så ked og er stadig berørt af det..

Er i dag 33 dage siden sidste mens så valgte at teste.. testen var negativ, jeg kigger på på den efter en lille lur og så er det positiv..

Ved godt at testen er ugyldig efter 5 min eller der omkring.. Men kan alligevel ikke lade være med at tænke at der måske er noget om det, altså at den blev positiv??

Nogle der har været udefor det samme?

Har taget endnu en test, den var negativ..

Øv er i vildt dårligt humor nu.. er så træt af IKKE at være gravid!

Jeg har prøvet at teste falsk positiv efter 1 time, så jeg tror desværre også din test er negativ...

Jeg håber det lykkedes for jer snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.