HJÆLP! negativ test blev positiv efter 2 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.054 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Millea

Har nu i rocker lang tid forsøgt at blive gravid.. Blev det så for en par mdr siden, men det endte ud i en SA.. lev så ked og er stadig berørt af det..

Er i dag 33 dage siden sidste mens så valgte at teste.. testen var negativ, jeg kigger på på den efter en lille lur og så er det positiv..

Ved godt at testen er ugyldig efter 5 min eller der omkring.. Men kan alligevel ikke lade være med at tænke at der måske er noget om det, altså at den blev positiv??

Nogle der har været udefor det samme?

Har taget endnu en test, den var negativ..

Øv er i vildt dårligt humor nu.. er så træt af IKKE at være gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

kiwiol

Ja.. Men det var fordi jeg tog dem tidligt.. omkring 3+3.. Der var de negative, og blev så positive over tid.. Jeg var gravid alle gangene.

Ved mange har oplevet falsk positiv over tid.. Men jeg har aldrig. Når den har været negativ, så har den aldrig vist positiv.. heller ikke over tid.

Anmeld

16. oktober 2012

Millea

kiwiol skriver:

Ja.. Men det var fordi jeg tog dem tidligt.. omkring 3+3.. Der var de negative, og blev så positive over tid.. Jeg var gravid alle gangene.

Ved mange har oplevet falsk positiv over tid.. Men jeg har aldrig. Når den har været negativ, så har den aldrig vist positiv.. heller ikke over tid.

Okay, så der er måske håb endnu.. 

Kan næsten ikke holde det ud.. Føler mig så lille lige nu.. Sidder alene hjemme og tuder, og det gør det ikke bedre.. Øv.. 

Når men må bare vente og 

Tak for dit svar

Anmeld

16. oktober 2012

Camillos

Millea skriver:

Har nu i rocker lang tid forsøgt at blive gravid.. Blev det så for en par mdr siden, men det endte ud i en SA.. lev så ked og er stadig berørt af det..

Er i dag 33 dage siden sidste mens så valgte at teste.. testen var negativ, jeg kigger på på den efter en lille lur og så er det positiv..

Ved godt at testen er ugyldig efter 5 min eller der omkring.. Men kan alligevel ikke lade være med at tænke at der måske er noget om det, altså at den blev positiv??

jeg haroplevet enknald posetiv valmed test overtid. fik taget bp 2 dage efter og var ikke gravid. 

Anmeld

16. oktober 2012

Millea

Camillos skriver:

jeg haroplevet enknald posetiv valmed test overtid. fik taget bp 2 dage efter og var ikke gravid. 

Okay.. tænker også at den nok ikke er der denne gang.. Men jeg bliver så så desperat og naiv når den skifter på trods af at den er ugyldig efter så lang tid!

Anmeld

16. oktober 2012

Camillos

Millea skriver:

Anmeld

16. oktober 2012

Camillos

Millea skriver:

Okay.. tænker også at den nok ikke er der denne gang.. Men jeg bliver så så desperat og naiv når den skifter på trods af at den er ugyldig efter så lang tid!

det kan jeg godt forstå. prøvat teste imorgen tidlif.efter test udløb smid testen ud

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Camillos skriver:

Her jeg også prøvet 

TS, var det en Valmed-test? For så ser det desværre ikke så lyst ud...

Anmeld

16. oktober 2012

Millea

Frk. Himmelblå skriver:

Her jeg også prøvet 

TS, var det en Valmed-test? For så ser det desværre ikke så lyst ud...

Jeg har smidt dem ud og langt væk nu.. Det var en af dem man kan købe i Netto.. 2 for 40 kr? Kan ikke huske hvad de hed 

Anmeld

16. oktober 2012

Camillos

Millea skriver:

Jeg har smidt dem ud og langt væk nu.. Det var en af dem man kan købe i Netto.. 2 for 40 kr? Kan ikke huske hvad de hed 

det er valmed man køber i netto desværre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.