Smerter :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

FrkZier

Snehund skriver:

Indtil videre har jeg termin d. 27/4 2013 - men begge TS har peget på, at jeg er lidt længere henne.

Så i følge mens. beregninger er jeg er 12+4 i morgen - men tror min ægløsning ligger ret tidligt i cyklus, som ellers er ret stabil på 28 dage.

ja så vi jo ret tæt på hinanden

bliver spændende at se om de rykker dig igen imorgen så - jeg blevet scannet 3 gange til at være 11+6 idag, men synes bare mange ting peger mod jeg er lidt kortere henne, fx at jeg stadig ikke kan finde min livmoder - som jeg burde ku nu hvis jeg var 11+6, men nu må vi se hvad min NF siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Snehund

SussieThyssen skriver:

Du skal nok se at stoppe den træning.
Dine muskler er ganske enkelt blevet overspændte og ømme, så du er højest tænkeligt igang med at lave små myoser og fibersprængninger i muskelvævet.

Tag den med ro, og lave nogle afspændingsøvelser, så går det nok over i løbet af nogle dage.

Kærligst
Sussie

Aj, tror du

Det lyder ikke så godt. Har ellers haft det rigtig fint med hele tiden og har talt med lægen om det, som ikke synes jeg skulle stoppe.

Men måske du har ret? Er bare SÅ glad for den træning og har droslet ned, træner ca halvt så meget, som før jeg blev gravid.

Men måske jeg skulle finde på noget mere skånsomt?!

Tak for dit svar

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

FrkZier skriver:

ja så vi jo ret tæt på hinanden

bliver spændende at se om de rykker dig igen imorgen så - jeg blevet scannet 3 gange til at være 11+6 idag, men synes bare mange ting peger mod jeg er lidt kortere henne, fx at jeg stadig ikke kan finde min livmoder - som jeg burde ku nu hvis jeg var 11+6, men nu må vi se hvad min NF siger

Jeg har også svært ved at mærke min livmoder - faktisk, synes jeg det er lettest at mærke en lille hård bule, når jeg står op.

Spændende! Håber vi kommer til at følge hinanden "hele vejen"

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

Snehund skriver:

Jeg har også svært ved at mærke min livmoder - faktisk, synes jeg det er lettest at mærke en lille hård bule, når jeg står op.

Spændende! Håber vi kommer til at følge hinanden "hele vejen"

bliver spændende at se

ja ku da være hyggeligt, så kan vi rigtig holde øje med hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.