Smerter :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Snehund

FrkZier skriver:

specielt også hvis man er førstegang, så alt nyt og det jo lige før man kan opfinde symptomer

det lyder som en rigtig god ide! og så vil jeg krydse alt hvad jeg kan for at i har en god oplevelse til NF imorgen, og glæde mig til en update

ja - og jeg har også en (ikke så rar) forhistorie, der nok også gør mig ekstra, ekstra opmærksom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

FrkZier

Snehund skriver:

ja - og jeg har også en (ikke så rar) forhistorie, der nok også gør mig ekstra, ekstra opmærksom.

vi må lære at slappe mere af, det kommer forhåbentlig efter NF sidst mistede jeg 12+6 så jeg håber at jeg for en indre ro når jeg når forbi der dennegang

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Snehund skriver:

Ja, jeg stoppede hurtigt med mine styrketræningshold, da jeg kunne mærke, at nogle af øvelserne var helt forkerte for min krop. Det var mere konditionstræning/dans jeg var til i går - men havde ikke ubehag hverken i går aftes eller i nat. og har dyrket det både før og under graviditeten (dog været meget opmærksom på ikke at lave noget, der er alt for vildt, men der er da hop, vrid osv.). Måske har jeg alligevel overanstrengt mig lidt?! Vil i hvert fald give kroppen ro resten af dagen - måske snuppe en lille lur.

Ja, det er mest en undren/bekymring ikke sådan en "alarm fornemmelse". Tænker at jeg får afklaring i morgen, hvis der er noget alvorligt. Er nok også lidt ekstra opmærksom, da jeg tidligere har prøvet et tungt og langtrukkent ufrvilligt abortforløb - så jeg har stadig lidt svært ved rigtig at tro på det og turde glæde mig for alvor. Håber jeg kommer lidt tættere på at turde tro på det for alvor efter NF i morgen.

Jeg synes, sådan her på afstand, at det hele lyder helt fornuftigt, hvis du forstår.

Jeg tror, du får en dejlig og positiv oplevelse til NF-skanning i morgen.

God lur 

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, sådan her på afstand, at det hele lyder helt fornuftigt, hvis du forstår.

Jeg tror, du får en dejlig og positiv oplevelse til NF-skanning i morgen.

God lur 

Tak

Det var en dejlig lur - har nu stadig smerter - men prøver at slappe af.

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

FrkZier skriver:

vi må lære at slappe mere af, det kommer forhåbentlig efter NF sidst mistede jeg 12+6 så jeg håber at jeg for en indre ro når jeg når forbi der dennegang

Uh, ha jeg - det var godt nok også halv sent, du mistede

Håber ikke det er det, der er ved at ske for mig. Bløder heldigvid ikke, har "kun" smerter.

Håber det besdste for begge vores graviditeter

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

Snehund skriver:

Uh, ha jeg - det var godt nok også halv sent, du mistede

Håber ikke det er det, der er ved at ske for mig. Bløder heldigvid ikke, har "kun" smerter.

Håber det besdste for begge vores graviditeter

ja desværre - men er sikker på det går godt denne gang

det tror jeg bestemt ikke, så ville dine smerter højsandsynligvis også være meget værre når du er så langt henne som du er

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

FrkZier skriver:

ja desværre - men er sikker på det går godt denne gang

det tror jeg bestemt ikke, så ville dine smerter højsandsynligvis også være meget værre når du er så langt henne som du er

Jah, det går godt for os begge to dene gang! Det satser jeg på - det er en dejlig tanke!

Bebs, bebs, bebs - har bebs på hjernen. Glæder mig SÅ meget.

Kan se vi er næsten lige langt henne. Har du været til NF?

Håber inderligt at vores NF går godt i morgen

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

Snehund skriver:

Jah, det går godt for os begge to dene gang! Det satser jeg på - det er en dejlig tanke!

Bebs, bebs, bebs - har bebs på hjernen. Glæder mig SÅ meget.

Kan se vi er næsten lige langt henne. Har du været til NF?

Håber inderligt at vores NF går godt i morgen

jeg tænker også bare konstant på bebs

hvornår har du termin?

jeg skal til Nf når jeg er 12+5 dvs på mandag om 6dage

jeg er sten sikker på jeres NF kommer til at gå godt imorgen! hvad tid skal i afsted?

Anmeld

16. oktober 2012

SussieThyssen

Snehund skriver:

Hej piger.

Jeg er 12 + ca 3 (er ved TS skudt til at være lidt længere henne).

Siden jeg vågnede i morges har jeg haft nogle smerter, som jeg ikke har oplevet før - og de gør mig lidt nervøs

Det er en stikkende/jagende fornemmelse, der sidder midt på foran og løber "i en tråd" oppefra og ned i underlivet - den starter under navlen og løber ned og kommer og går.

Jeg var temmelig aktiv til træning i går aftes, men der oplevede jeg ikke noget ubehag - kan det have noget med det at gøre, så mange timer efter? (har trænet jævnligt under hele graviditeten, dog droslet lidt ned).

Jeg skal til NF i morgen - så der får jeg syn for sagen - men vil gerne høre om der er nogen, som har erfaringer med noget lignende?

Jeg bløder ikke og har ikke ondt andre steder.

På forhånd tak for hjælpen!

Du skal nok se at stoppe den træning.
Dine muskler er ganske enkelt blevet overspændte og ømme, så du er højest tænkeligt igang med at lave små myoser og fibersprængninger i muskelvævet.

Tag den med ro, og lave nogle afspændingsøvelser, så går det nok over i løbet af nogle dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

FrkZier skriver:

jeg tænker også bare konstant på bebs

hvornår har du termin?

jeg skal til Nf når jeg er 12+5 dvs på mandag om 6dage

jeg er sten sikker på jeres NF kommer til at gå godt imorgen! hvad tid skal i afsted?

Indtil videre har jeg termin d. 27/4 2013 - men begge TS har peget på, at jeg er lidt længere henne.

Så i følge mens. beregninger er jeg er 12+4 i morgen - men tror min ægløsning ligger ret tidligt i cyklus, som ellers er ret stabil på 28 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.