Adventsgaver/kalendergaver hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Fenja09

Vores datter er 15 måneder i Dec og vi har valgt at købe adventsgaver til hende, ikke fordi hun forstår en pind af det, og det er måske heller ikke relevant af den grund - men ikke desto mindre synes hendes mor det er super hyggeligt og derfor får hun det

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Kamillaaa91

Jeg giver min datter hverdag men har også samlet tilbuds varer ind over hele året så har fundet mig en masse gode og brugbare ting også får hun adventsgave af mormor og farmor :-) og hun er 2 år :-)

Anmeld

26. november 2012

Anna S.

Mamalou skriver:

Jeg er helt enig med dig i, at det skal være noget ordentlig. Derfor hælder jeg bestemt også mest til en gave hver søndag... Jeg må lige ind forbi den side du nævner, det lyder da alt for sødt det du har fundet

Åhr det er bare så søde ting. Er kommet til at købe lidt mere. :-)

Jeg kunne nemlig ikke vente med at give nogle af tingene. 

Anmeld

26. november 2012

isabellasmor

Mamalou skriver:

Inspireret af en anden tråd - og som overskriften lyder, hvornår synes I at de små purke er gamle nok til adventsgaver og/eller kalendergaver? 

Min søn er 18,5-19 måneder til december og forstår jo egentlig ikke konceptet. Jeg vil gerne give min søn gaver, det handler ikke om det, men tænker om det er overflødig i forhold til hans alder og forståelse. 

Tænker jeg mon for meget over det?

Så lad mig høre hvor gamle jeres børn var da I startede? Hvis ikke, hvilke grund ligger herfor? 

God jul 

Vh. Louise

Min datter er 13 mdr, og hun får en gave hver dag i december i år og ja, til hun bliver voksen  Det kan godt være hun ikke forstår det , men derfor skal hun stadig ikke snydes. Hun forstår heller ikke sin fødselsdag og juleaften, men derfor får hun stadig gaver  

Ej, men kan da sagtens forstå hvis man ikke vil gøre det før de forstår det, men jeg synes det er hyggeligt, og jeg elsker og forkæle min datter, jeg har selv altid fået det, så det skal hun også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.