Adventsgaver/kalendergaver hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Mamalou

Vidunderligeunger skriver:

enig i alt.. endda også datterens alder og at det ikke er nødvendigt med små gaver hver dag.. så det kunne jg ha skrevet selv det der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Mamalou

Vidunderligeunger skriver:

enig i alt.. endda også datterens alder og at det ikke er nødvendigt med små gaver hver dag.. så det kunne jg ha skrevet selv det der..

Anmeld

14. oktober 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Her har thea fået pakkekalender alle år, for det mener bedsteforældrene man ska ha.hun får 3 xadventsgaver = med 12 i alt. Sidste år, da hun var 3 forstod hun det virkeligt og syntes det var sjovt at få en gave næsten hver dag i dec. Vi bruger så nissen, som kommer og hænger en kæmpe sok på hendes dør. 

Den første gave er så normalt en lille chokolade julekalender. Det er ik hver dag der er gaver, nogle gange driller Nissen også, farver mælken rød, pakker madpakken ind i julpapir osv.

I år har jeg bestemt mig for at Nissen ska skrive dagbog til hende, som så ska læses som godnat historie hver aften. Bare lidt om hva han går og laver i løbet af dagen.

Syntes faktisk at omkring de 3 er meget ok. Før det forstår de det jo ik alligevel. Syntes hurtigt at gaverne ka blive noget billigt bras, de ik har brug for alligevel.

Men lur mig om der ik kommer pakkekalender til alberte i år også. Hun vil være 6 mdr til dec. Det vil nok mest være tøj hun får ( fra bedsterne ) vh stine

Lavede faktisk denne tråd sidste år

https://www.baby.dk/debat/147007pi1/gode-raad/tips-til-julenissens-narrestreger.aspx

Anmeld

14. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mamalou skriver:

Lavede faktisk denne tråd sidste år

https://www.baby.dk/debat/147007pi1/gode-raad/tips-til-julenissens-narrestreger.aspx

Hvordan går jeg ind og ser den, når den ik er blå?? Ka altid bruge gode nisse råd!! Vh stine

Anmeld

14. oktober 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Hvordan går jeg ind og ser den, når den ik er blå?? Ka altid bruge gode nisse råd!! Vh stine

Så skal du kopiere "adressen" og sætte det ind i adressefeltet og søge, så kommer den

Jeg er desværre så handicappet til it, at jeg ikke kan finde ud af at gøre den blå  

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

Min mor lavede en gavekalender til vores søn sidste jul. Der var han 15 mdr. gammel... I år får han også gavekalender af hende (han er 2 år) men det gør lillesøster ikke da hun ikke er så gammel endnu.

Vi laver "nissegaver" til ham som kommer i Julesokken. Tror han vil sys det er mægtig herligt  Og jeg sys det er såååå hyggeligt *S*

Anmeld

14. oktober 2012

Lone Jakobsen

her har mindste mand fået adventsgaver fra han var helt lille. men det handler mere om at hans søskende synes han også skal være med

Anmeld

14. oktober 2012

Mamalou

MorDk skriver:

Min mor lavede en gavekalender til vores søn sidste jul. Der var han 15 mdr. gammel... I år får han også gavekalender af hende (han er 2 år) men det gør lillesøster ikke da hun ikke er så gammel endnu.

Vi laver "nissegaver" til ham som kommer i Julesokken. Tror han vil sys det er mægtig herligt  Og jeg sys det er såååå hyggeligt *S*

Det er også rigtig hyggeligt! Det er (mindst) en lige så stor glæde for mig som for ungerne  

Anmeld

14. oktober 2012

Mamalou

Lone Jakobsen skriver:

her har mindste mand fået adventsgaver fra han var helt lille. men det handler mere om at hans søskende synes han også skal være med

Det kan måske også være svært at forklare de ældre søskende, hvorfor lillebror ikke får. Min søn fik gaver sidste år de søndage hvor min daværendes datter var på samvær, men kun for ikke at ødelægge det for hende

Anmeld

14. oktober 2012

Den lykkelige

Min datter er 19 mdr nu.. så lige et par måneder ældre end din.. men hun får adventgaver..  
Hun forstår jo ikke at det er jul, advent og derfor advent gaver.. men hun kommer helt klart til at forstå at der er noget specielt ved den strømpe der, at det er hyggelig og hun vil jo elske legetøjet.. så jeg synes hun er den alder hvor det er godt at begynde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.