Dilemma med barselsstork.. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Camilla30

Jeg synes også det er sødt gjort og er helt sikker på, at det er gjort i den bedste mening. Jeg ville ikke selv have en stork stående i min have inden jeg har født, for mig ville det være lidt at tage glæderne på forskud. Personligt synes jeg, at du skal sige tusind tak til din mor, give hende et stort kram og sige, at du glæder dig helt vildt til at sætte storken op når du har født OG så lade storken bo i garagen indtil da - det ville i hvert fald have været min egen strategi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

foto på lærred

Jeg ville personligt ikke have det så godt med det. Hvis det var mine forældre så ville jeg sige til dem, at jeg havde det som om jeg fristede skæbnen og jeg derfor rigtig gerne ville have deres stork op, når jeg havde født. Derefter kan man jo så have den oppe i 3 uger eller sådan noget for at vise, at man er glad for deres tanke.

Held og lykke med det hele, håber tiden går hurtigt, så du kan få en dejlig lille vinterbaby.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

13. oktober 2012

Lenea

Tak for alle jeres svar piger.

Jeg ringede jo til min mor og mormor igår da jeg opdagede det og sagde at jeg var meget glad for deres stork og jeg ved at de har gjort det i en god mening, men at jeg har det skidt med at have den stående fremme før barnet er født. De blev faktisk lidt fornærmet og kede af det, hvilket jo giver mig dårlig samvittighed  Så nu er det endt med at Hr. Stork står ude i min have (bagved) og når jeg har født, bliver han flyttet ud i forhaven til frit udsyn for alle naboer osv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.