Dilemma med barselsstork.. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Lotus86

Jeg ved heller ikke hvad normen er med de storke, men jeg ville nu også lade den stå, de glæder sig jo bare helt vildt, og har gjort det i en god mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Lenea

Fenja09 skriver:

Hvis det var mig, så ville jeg lade storken stå - de har jo bare gjort det fordi de er glade og spændte  Det ville ikke genere mig at have den stående, men er du ikke glad ved det må du jo fortælle dem at du først ønsker at den skal frem når du har født.

/Fenja

Jeg har det meget mærkeligt ved at have en stork stående 3 måneder inden termin.. Jeg forbinder det med at man har født når der står en stork 

Anmeld

12. oktober 2012

Lenea

lotchen skriver:

Forstår godt du ikke vil virke utaknemmelig. Kunne du sige, at du synes det er rigtig fint, at de ser det som forventningens glæde, men at du har det anderledes med det? Ligesom med barnevognen, der ikke må komme hjem før barnet er født osv. Kan være de forstår den tankegang

Jo... Det har jeg også sagt. Vi er jo glade for den, men ønsker først den skal frem når jeg har født, eller i det mindste bare er kommet afsted på sygehuset...

Når andre har en stork stående, tænker jeg da at de har fået en lille en og ikke at de blot venter sig...

Anmeld

12. oktober 2012

Lenea

Lotus86 skriver:

Jeg ved heller ikke hvad normen er med de storke, men jeg ville nu også lade den stå, de glæder sig jo bare helt vildt, og har gjort det i en god mening

Ja, det gør de... Også derfor det er et dilemma for mig, for vil jo ikke såre dem, men har det virkelig ambivalent med at stille den ud nu 

Anmeld

12. oktober 2012

Carina:-)

Jeg ville ikke bryde mig om at den kom op før jeg havde født.

Men jeg ordner generelt intet længere  før baby er kommet vel til verden.

Har en gang måtte pakke alt væk igen,og det vil jeg ikke opleve igen.

Anmeld

12. oktober 2012

Kay

her får vi den når baby er født  den stod så fint da vi kom hjem 

Anmeld

12. oktober 2012

Lenea

Carina:-) skriver:

Jeg ville ikke bryde mig om at den kom op før jeg havde født.

Men jeg ordner generelt intet længere  før baby er kommet vel til verden.

Har en gang måtte pakke alt væk igen,og det vil jeg ikke opleve igen.

Uha, nej.. Det er jeg ked af at høre.

altså her er de store ting på plads og tøj bliver indkøbt lidt hen af vejen når jeg faldet over tilbud  men ligefrem en stork i min forhave Havde jeg ikke forestillet mig... Naboerne må jo tro at jeg har født så..

Anmeld

12. oktober 2012

Lenea

Kay skriver:

her får vi den når baby er født  den stod så fint da vi kom hjem 

Det var også det jeg havde forestillet mig 

Anmeld

13. oktober 2012

2børn2

Lenea skriver:

Jeg er i et stort dilemma...

da jeg kommer hjem idag var der sat en stork i min have. Jeg har altså 3 måneder til termin endnu !!! Jeg blev faktisk så overrasket at jeg hev den op af jorden og satte den i skuret..

det viser sig at det er min mor og mormor der har sat den op. I en god menibg selvfølgelig. De siger at man får den op så den indikere at man venter barn og så kommer der en klud med dukke i når man har født... Hmm, jeg synes bare ikke det er helt rigtigt.. Hvad siger i piger?

Jeg har lært...
Storken i jorden med Næbbet og klæde og dukke i jorden, ned næbbet ud mod vejen når du lige har født og ligger på sygehuset.
Storken vendes så med næbbet ind mod huset når man er kommet hjem.

Anmeld

13. oktober 2012

2babygirls

Lenea skriver:

Jeg er i et stort dilemma...

da jeg kommer hjem idag var der sat en stork i min have. Jeg har altså 3 måneder til termin endnu !!! Jeg blev faktisk så overrasket at jeg hev den op af jorden og satte den i skuret..

det viser sig at det er min mor og mormor der har sat den op. I en god menibg selvfølgelig. De siger at man får den op så den indikere at man venter barn og så kommer der en klud med dukke i når man har født... Hmm, jeg synes bare ikke det er helt rigtigt.. Hvad siger i piger?

Jeg synes det er sødt af dem. Dog sætte vi først vores op da jeg havde født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.