Anonym skriver:
Jeg er gravid med vores 3 barn, uplanlagt, men efter mange overvejelser beholder vi det. Men vi kommer til at få nr 3 2 mdr før nr 1 fylder 4 år, og 2 mdr efter nr er fyld 2 år. Så de kommer til at være tætte, meget tætte.
Jeg må indrømme at jeg syntes det var hårdt at få nr 1 barn, men det var også et kolikbarn.
Nr 2 var nem, og det er først blevet hårdt nu her efter trodsalderen er indtruffet, og når de slås...ellers har de 90 % af tiden enormt stor glæde af hinanden.
Men hvor hårdt var det at gå fra 2 til 3 børn?
Uh jeg er også bange for hvad omgivelserne vil tænke om os, det mest almindelige er jo 2 børn, men heldigvis har alle i familien været glade for forøgelsen 
Næsten samme historie her.
Da vi fik vores yngste, var den midterste stadig 1 og den ældste 3 (de blev dog 2 og 4 hhv 1 og 3 måneder senere).
Nu er vores yngste 18 måneder og jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid igen.
Det vil sige, at vi får 4 børn, hvor mellemrummet er hhv 21, 23 og 26 måneder.
Jeg synes ikke det var så svært at gå fra 2-3. Den sværeste omvæltning var klart at få det første barn, der, ligesom din, ikke var en supersover og græd en del.
Vi er begge 30 år, veluddannede og i arbejde og vi glæder os utrolig meget til vores firer, men er dog spændte på, hvad vores omgivelser siger til det.