Anonym skriver:
Jeg er gravid med vores 3 barn, uplanlagt, men efter mange overvejelser beholder vi det. Men vi kommer til at få nr 3 2 mdr før nr 1 fylder 4 år, og 2 mdr efter nr er fyld 2 år. Så de kommer til at være tætte, meget tætte.
Jeg må indrømme at jeg syntes det var hårdt at få nr 1 barn, men det var også et kolikbarn.
Nr 2 var nem, og det er først blevet hårdt nu her efter trodsalderen er indtruffet, og når de slås...ellers har de 90 % af tiden enormt stor glæde af hinanden.
Men hvor hårdt var det at gå fra 2 til 3 børn?
Uh jeg er også bange for hvad omgivelserne vil tænke om os, det mest almindelige er jo 2 børn, men heldigvis har alle i familien været glade for forøgelsen 
I vores omgangskreds, er det nærmere normen end undtagelsen at familien har 3 børn. Vi joker med at tre er det nye 2
Vi har kun to børn så kan ikke hjælpe dig på dit spørgsmål. Ud fra mine veninder er meningerne lidt delte. Nogle synes ikke det var meget hårdere med to, andre synes det har trukket tænder ud og specielt når de alle 3 var i skole og skulle til forkskellige sportsting, fødselsdage, arrangementer osv. Men det er jo selvfølgelig noget man selv styre.
Andre har synes det har været hårdt at have 3 børn og at far og mor kun har 4 arme, mens andre igen har ventet så det ældste var så stor, at h*n ikke rigtig havde brug for mor og far på samme måde som de to små.
Jeg tror også, som de andre siger, at planlægning er kodeordet for at det hele vil gå meget nemmere.
Jeg tror, I bliver rigtig glade for jeres valg.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.