Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

HeidiØ

LOUISEHOBRO skriver:

Marius går heller ikke endnu. Jeg var ellers sikker på at han ville gå tidlig da han allerede som 9-10 mdr rejste sig op ved sofabordet og begyndte at stavre rundt men han har endnu ikke gået selv. 

han vil meget gerne gå hvis han har fat i begge hænder. Han har flere gange stået selv i 20- 30 sekunder men så snart han opdager at han ikke har fat nogen steder sætter han sig ned og så kan vi under ingen omstændigheder få ham til at rejse sig op igen lige med det samme.

Så her venter vi også med tålmodighed- hans brødre har været omkring 14 mdr da de gik så mon ikke det bliver nogenlunde det samme for ham

Men hvorfor skulle man egentlig også rejse sig op og gide at gå når man kan kan kravle med 180 km/t i gennem hele huset????.

Ej, haha, ja.. her går det også med 180 km/t på kravlebenene det er sku da osse lidt sejt

men ja, sådan noget ligger vel i generne jeg var selv først 15 mdr, sååh.. vi håber han kan gå med om juletræet, det må være målet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

morpåthurø

HeidiØ skriver:

Ej, haha, ja.. her går det også med 180 km/t på kravlebenene det er sku da osse lidt sejt

men ja, sådan noget ligger vel i generne jeg var selv først 15 mdr, sååh.. vi håber han kan gå med om juletræet, det må være målet

Ja det er sejt

Ja målet må være at kunne gå med rundt og juletræet- det træner vi mod

Anmeld

12. november 2012

Solstrålebørn

Vi går jo stadig til træning med LM og skal blive ved med det til hun går... Som det ser ud nu, så kommer hun ikke til at gå foreløbigt - Måske først når hun er 2 år eller lidt senere.. Hun er ekstremt hypermobil... Hun kan slet ikke støtte på benene.. 

Vi laver stød - øvelser i fodledet og knæledet.. Øvelser på yoga bold... En dag kommer det lige pludselig at hun står/går... 

Anmeld

12. november 2012

signe.

HeidiØ skriver:

... som har en bebs der ikke går endnu?? :O

Nope, laurits går heller ikk, kun bag gåvogne, stole eller andet han kan skubbe...mog så kan han stå selv i ganske få sekunder

Anmeld

13. november 2012

HeidiØ

Solstrålebørn skriver:

Vi går jo stadig til træning med LM og skal blive ved med det til hun går... Som det ser ud nu, så kommer hun ikke til at gå foreløbigt - Måske først når hun er 2 år eller lidt senere.. Hun er ekstremt hypermobil... Hun kan slet ikke støtte på benene.. 

Vi laver stød - øvelser i fodledet og knæledet.. Øvelser på yoga bold... En dag kommer det lige pludselig at hun står/går... 

Hold da op, ja sådan nogle hypermobile led kræver nok meget træning! .. tænk at man kan være det! Men ja, liiiige pludselig, så er den der

Anmeld

13. november 2012

HeidiØ

signe. skriver:

Nope, laurits går heller ikk, kun bag gåvogne, stole eller andet han kan skubbe...mog så kan han stå selv i ganske få sekunder

Og lige pludselig, så slipper de

Anmeld

13. november 2012

RiUL

Oliver går heller ikke endnu

Og tror der kommer til at gå lidt tid endnu, han går rundt om sofabord, men han står ikke selv uden støtte endnu.. Men skidt, han kravler også super hurtigt, så han gider da ikke bruge tid på at lære det der "gåning" endnu

Anmeld

13. november 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Oliver går heller ikke endnu

Og tror der kommer til at gå lidt tid endnu, han går rundt om sofabord, men han står ikke selv uden støtte endnu.. Men skidt, han kravler også super hurtigt, så han gider da ikke bruge tid på at lære det der "gåning" endnu

Nej vel? Heller ikke mig - nogle gange ser det simpelthen så vanvittigt ud når de kravler med 200 km/t..

Anmeld

13. november 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Nej vel? Heller ikke mig - nogle gange ser det simpelthen så vanvittigt ud når de kravler med 200 km/t..

Ja! Haha  

De er så dejlige de børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.