Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe jeg ved hvad du mener Det er rart at vide at man ikke er den eneste.

Ej hvor lyder det dejligt! Jeg ved ikke helt om jeg er klar til det Men det lyder rigtig skønt! Kunne godt forestille mig, at man har fornyet energi. Bare det at få muligheden for at få sovet en hel nat til man vågner af sig selv! DÉT gad jeg godt hehe.

Hehe, næste weekend har min mor spurgt om hun ikke må passe ham det har vi self sagt ja til, så det er første weekend for William UDEN hverken mor eller farmand! DET blir mærkeligt, og ret grænseoverskridende for mig

Det er self individuelt hvornår man er klar til det Men jeg elsker bare den glæde ved at være sammen med ham igen og den energi man har

Forresten... puh kindtænder, er det ik dem man siger er værst?! Hvor mange tænder er Benjamin så oppe på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hehe, næste weekend har min mor spurgt om hun ikke må passe ham det har vi self sagt ja til, så det er første weekend for William UDEN hverken mor eller farmand! DET blir mærkeligt, og ret grænseoverskridende for mig

Det er self individuelt hvornår man er klar til det Men jeg elsker bare den glæde ved at være sammen med ham igen og den energi man har

Forresten... puh kindtænder, er det ik dem man siger er værst?! Hvor mange tænder er Benjamin så oppe på?

HEhe sjovt, jeg har lige oprettet en tråd om emnet Benjamin er nemlig heller ikke blevet passet af andre endnu.

Det er grænseoverskridende, ja Jeg ved dog at Benjamin er tryg ved både mine og Mathias' forældre, så det gør det nemmere 

Vi satser på snart at få lidt kærestetid  

Kindtænder....!  Der kom to og jeg tænkte hurtigt "nå! var det bare det? Hvorfor synes folk det er så slemt". Men så kan jeg ellers love for at der gik helved i den.

Han har haft ondt og savlet ud over alle dimensioner (har aldrig set så meget savl før - aldrig!) Det har ødelagt hans søvn og han har haft feber i 4-5 dage

Han har vist nok 10 tænder, og pædagogen mener der er 2-3 mere på vej  Puuuh, der må gerne være LÆNGE til de næste tænder

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

HEhe sjovt, jeg har lige oprettet en tråd om emnet Benjamin er nemlig heller ikke blevet passet af andre endnu.

Det er grænseoverskridende, ja Jeg ved dog at Benjamin er tryg ved både mine og Mathias' forældre, så det gør det nemmere 

Vi satser på snart at få lidt kærestetid  

Kindtænder....!  Der kom to og jeg tænkte hurtigt "nå! var det bare det? Hvorfor synes folk det er så slemt". Men så kan jeg ellers love for at der gik helved i den.

Han har haft ondt og savlet ud over alle dimentioner (har aldrig set så meget savl før - aldrig!) Det har ødelagt hans søvn og han har haft feber i 4-5 dage

Han har vist nok 10 tænder, og pædagogen mener der er 2-3 mere på vej  Puuuh, der må gerne være LÆNGE til de næste tænder

Jep, har lige skrevet lidt i den

Åh for HULANS! Så vidt jeg kan se her, er det bare nogle stykker ved siden af fortænderne! Argh! men der er SÅÅÅÅ meget savl. Forstår hvad du mener. Pyha!! Måske der alligevel gemmer sig en kindtand på vej  Ja who knows.

Okay ja, det er rart når det er lidt forskudt med de tænder... (det trækker sku tænder ud, muahaha)

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jep, har lige skrevet lidt i den

Åh for HULANS! Så vidt jeg kan se her, er det bare nogle stykker ved siden af fortænderne! Argh! men der er SÅÅÅÅ meget savl. Forstår hvad du mener. Pyha!! Måske der alligevel gemmer sig en kindtand på vej  Ja who knows.

Okay ja, det er rart når det er lidt forskudt med de tænder... (det trækker sku tænder ud, muahaha)

Haha! (mangler lidt "rofl-smileyen" her .)

For fanden det trækker tænder ud!  Hvem ved, måske er det bedre at få dem alle på én gang  hehe

Jeg troede længe at det var hjørnetænder, men niks, det var kindtænder Der er stadig et hul imellem kind- og fortænder

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Haha! (mangler lidt "rofl-smileyen" her .)

For fanden det trækker tænder ud!  Hvem ved, måske er det bedre at få dem alle på én gang  hehe

Jeg troede længe at det var hjørnetænder, men niks, det var kindtænder Der er stadig et hul imellem kind- og fortænder

Sys osse tit jeg mangler den smiley

Manner! Øv! Hader tandfrembrud!

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Sys osse tit jeg mangler den smiley

Manner! Øv! Hader tandfrembrud!

Hehe

Mega øv - det kan vi godt blive enige om! Bliver dejligt når alle tænderne er vokset ud! Nå nej, så begynder de at falde ud og så skal de have ENDNU FLERE! 

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe

Mega øv - det kan vi godt blive enige om! Bliver dejligt når alle tænderne er vokset ud! Nå nej, så begynder de at falde ud og så skal de have ENDNU FLERE! 

JA de skal! Men så kan de FORTÆLLE os hvordan det gør ondt

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

Nej nej da.. Laura gider ikke gå eller hun gider ikke ta springet til at prøve

Anmeld

13. oktober 2012

maryjane

Nej!!! Hehe

Karla kan gå langs ting og med sin gåbil, og en 'rollator' ( kalder vi den ) som hun fik i fødseldadgsve, hun fiser afsted med den  

Men når hun går med os i hænderne føler jeg næsten hendes ben bliver som gele  Hehe. Regner ikke med det sker lige foreløbig

Anmeld

13. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

JA de skal! Men så kan de FORTÆLLE os hvordan det gør ondt

Det er selvfølgelig i fordel! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.