Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Solstrålebørn

HeidiØ skriver:

... som har en bebs der ikke går endnu?? :O

Min tumling går slet ikke... Hun er først ved at kravle nu... Det skyldtes hypermobile led i benene pga min graviditet... 
Bare rolig det skal nok komme...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

HeidiØ

Solstrålebørn skriver:

Min tumling går slet ikke... Hun er først ved at kravle nu... Det skyldtes hypermobile led i benene pga min graviditet... 
Bare rolig det skal nok komme...  

Åh er skam osse helt rolig, skulle bare lige høre jo Jeg har ikke travlt.. hehe! Det kommer nok en dag

Anmeld

14. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Nej nej da.. Laura gider ikke gå eller hun gider ikke ta springet til at prøve

Hah nej, det er dovenskaben længe leve

Anmeld

14. oktober 2012

HeidiØ

maryjane skriver:

Nej!!! Hehe

Karla kan gå langs ting og med sin gåbil, og en 'rollator' ( kalder vi den ) som hun fik i fødseldadgsve, hun fiser afsted med den  

Men når hun går med os i hænderne føler jeg næsten hendes ben bliver som gele  Hehe. Regner ikke med det sker lige foreløbig

Haha rollator .. det lyder hyggeligt!

Ja, det kommer bare lige pludselig en dag, tror jeg! Er faktisk helt spændt hver dag om det nu sker

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Hah nej, det er dovenskaben længe leve

Lige præcis.. Magelige unge.. Igår fik vi hende dog til at ta 7 skridt men så gad hun bare heller ik mere.. Gik total i sit down strejke

Anmeld

9. november 2012

Troldemommi

Johanne gider kun at gå hvis vi holder hende i den ene hånd og hun holder fast i et bukseben med den anden hånd

Monica 

Anmeld

9. november 2012

TrineMine86

ork nej, Magnus går heller ikke, men han går rundt med alt og ved alt og har gjort det et par måneder, men han er en meget forsigtig dreng som er så bange for at falde 

Anmeld

9. november 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

Johanne gider kun at gå hvis vi holder hende i den ene hånd og hun holder fast i et bukseben med den anden hånd

Monica 

Hehe ja klassisk.. samme her

Anmeld

9. november 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

ork nej, Magnus går heller ikke, men han går rundt med alt og ved alt og har gjort det et par måneder, men han er en meget forsigtig dreng som er så bange for at falde 

Ja lige præcis! Lyder fuldstændig som William

Anmeld

10. november 2012

morpåthurø

HeidiØ skriver:

... som har en bebs der ikke går endnu?? :O

Marius går heller ikke endnu. Jeg var ellers sikker på at han ville gå tidlig da han allerede som 9-10 mdr rejste sig op ved sofabordet og begyndte at stavre rundt men han har endnu ikke gået selv. 

han vil meget gerne gå hvis han har fat i begge hænder. Han har flere gange stået selv i 20- 30 sekunder men så snart han opdager at han ikke har fat nogen steder sætter han sig ned og så kan vi under ingen omstændigheder få ham til at rejse sig op igen lige med det samme.

Så her venter vi også med tålmodighed- hans brødre har været omkring 14 mdr da de gik så mon ikke det bliver nogenlunde det samme for ham

Men hvorfor skulle man egentlig også rejse sig op og gide at gå når man kan kan kravle med 180 km/t i gennem hele huset????.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.