Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

HeidiØ

... som har en bebs der ikke går endnu?? :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

... som har en bebs der ikke går endnu?? :O

Nej nej. Penny går heller ikke endnu. Hun har stået op og gået hen langs ting længe og er lige i sidste uge begyndt at gå med ting. Alting.. stole, kontorstol, dukkevogn, gåvogn alle ting hun kan skubbe foran sig.

Men jeg tror ikke der går længe nu, hun er nemlig begyndt at give slip og stå selv.. men har dog ikke taget det første skridt endnu.

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Ork nej, jeg tror der er mange der ikke går endnu!

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Mom In The Making skriver:

Nej nej. Penny går heller ikke endnu. Hun har stået op og gået hen langs ting længe og er lige i sidste uge begyndt at gå med ting. Alting.. stole, kontorstol, dukkevogn, gåvogn alle ting hun kan skubbe foran sig.

Men jeg tror ikke der går længe nu, hun er nemlig begyndt at give slip og stå selv.. men har dog ikke taget det første skridt endnu.

Hehe det lyder som det samme her ;D

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Ork nej, jeg tror der er mange der ikke går endnu!

Det tror jeg osse, skulle bare lige høre jo ..

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Det tror jeg osse, skulle bare lige høre jo ..

Nåååå, ok   Går det ellers godt med jer?

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Nåååå, ok   Går det ellers godt med jer?

Ja, det gør det da Han var lige ramt af høj feber igår (han har en 3-4 tænder på vej)! Men idag er han feberfri og har taget med farmand på weekend i kbh, da jeg skal til fødselsdag i Aalborg.

Men sys han er super irritabel og sur det meste af tiden Meget frustrerende.

Hvad med jer?

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Ja, det gør det da Han var lige ramt af høj feber igår (han har en 3-4 tænder på vej)! Men idag er han feberfri og har taget med farmand på weekend i kbh, da jeg skal til fødselsdag i Aalborg.

Men sys han er super irritabel og sur det meste af tiden Meget frustrerende.

Hvad med jer?

Årh det lyder fuldstændigt som Benjamin Han har lige fået 2 kindtænder, og vuggestuen mener at der er mange flere på vej  Hvilket også har resulteret i en feberramt og mega pjevset dreng. Ja, meget frustrerende! 

Jeg håber meget snart det er over, så man kan få sit glade barn tilbage 

Øj en hel weekend alene? :O Bliver det ikke underligt? hihi

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Årh det lyder fuldstændigt som Benjamin Han har lige fået 2 kindtænder, og vuggestuen mener at der er mange flere på vej  Hvilket også har resulteret i en feberramt og mega pjevset dreng. Ja, meget frustrerende! 

Jeg håber meget snart det er over, så man kan få sit glade barn tilbage 

Øj en hel weekend alene? :O Bliver det ikke underligt? hihi

Åh er "glad" for det ikke kun er herhjemme! Det er virkelig hårdt altså! Stakkels unger!

Hehe jooow! Jeg er alene hjemme i aften, skal ind til Århus om lidt og shoppe tøj og ha sushi med hjem og se Vild med dans uden en ved siden af der siger KONSTANT: "Kæft det er fandme et dårligt program".. haha! Og så smutter jeg jo nordpå imorgen!

Jeg har prøvet det før.. var på weekendtur i marts med mine veninder. Så når det blir søndag eftermiddag så glæææææder man sig sån til mænderne kommer hjem igen!  + man er fuld er ny energi!

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Åh er "glad" for det ikke kun er herhjemme! Det er virkelig hårdt altså! Stakkels unger!

Hehe jooow! Jeg er alene hjemme i aften, skal ind til Århus om lidt og shoppe tøj og ha sushi med hjem og se Vild med dans uden en ved siden af der siger KONSTANT: "Kæft det er fandme et dårligt program".. haha! Og så smutter jeg jo nordpå imorgen!

Jeg har prøvet det før.. var på weekendtur i marts med mine veninder. Så når det blir søndag eftermiddag så glæææææder man sig sån til mænderne kommer hjem igen!  + man er fuld er ny energi!

Hehe jeg ved hvad du mener Det er rart at vide at man ikke er den eneste.

Ej hvor lyder det dejligt! Jeg ved ikke helt om jeg er klar til det Men det lyder rigtig skønt! Kunne godt forestille mig, at man har fornyet energi. Bare det at få muligheden for at få sovet en hel nat til man vågner af sig selv! DÉT gad jeg godt hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.