hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Det var godt nok meget  

kunne du ikke bede ham om at skærer ned på ekstra vagter og øvelser ?? 

øvelser skal han - det er til fordel for hans job..
og vagter synes han godt om i ny og næ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

træls situation at stå i for dig ...

øv, vil ønske jeg kunne sige noget som kunne hjælpe, men det er svært

jaah det er faktisk rigtig svært

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

øvelser skal han - det er til fordel for hans job..
og vagter synes han godt om i ny og næ..

Så er der jo ikke andet at gøre end bare at nyde det fuldt ud når han så endelig er der  

Anmeld

12. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

for godt 9mdr siden var han afsted i 4½månede, og jeg tog vores lille bitte guldklmp imens og jeg gjorde hvad jeg kunne for at støtte ham, da det var planlagt inden jeg blev gravid, selvom det var pisse hårdt og han sagde den gang, hvis bare han fik lov til denne ene rejse var det slut .. men så fandt hanud af han gerne ville blive i forsvaret og skrev så kontrakt.

Han lader til at træffe en masse valg på dine vegne uden du har nogen indflydelse. Det synes jeg ikke du skal finde dig i. Han bliver nødt til at forstå at det ikke kun er hans liv i skal tage stilling til, du bliver også nødt til at være tilfreds.

Tag snakken med ham, lad være med at gemme dine følelser væk. Hvis du har på fornemmelsen det kan blive lidt heftigt så lån jeres barn ud til bedsteforældre så I kan få raset af og snakket ud. Om ikke andet så for han forstår at nu er det alvor?

Anmeld

12. oktober 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej baby.dk

er Ano da jeg har det bedst med det ..

hvor meget er i mødre alene med jeres barn/børn? ..
hvor manden/kæresten laver alt mulig andet .. (arbejde, arbejde , arbejde, hus, venner, fester hvad det nu kan være)

hvordan har i det med at være så meget alene med ungen/ungerne)

påvirker det jeres forhold?

føler du dig nogen gange ensom?

Føler du nogen gange at det er ekstra hårdt og at det nogen gange så kommer til at gå lidt udover barnet (man kommer til at råbe lidt, vrisse lidt eller ligende) selvom det burde være manden/kæreste der sku vrisses af..

på forhånd tak ..

hilsen en der er lidt ked af at være overladt så meget alene med barn og hjem..

Jeg går hjemme med vores datter. Hendes far går i skole fra 9-15 (9-12 torsdag og 9-13 fredag) og så kommer han hjem og ja... Vi er fælles om alt næsten.. 

Kan godt forstå det må være hårdt og trist at manden ikke er så meget hjemme  Så du får lige et

Anmeld

12. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Hej baby.dk

hvor manden/kæresten laver alt mulig andet .. (arbejde, arbejde , arbejde, hus, venner, fester hvad det nu kan være)

Føler du nogen gange at det er ekstra hårdt og at det nogen gange så kommer til at gå lidt udover barnet (man kommer til at råbe lidt, vrisse lidt eller ligende) selvom det burde være manden/kæreste der sku vrisses af..

på forhånd tak ..

Altså... min kæreste elsker sit arbejde.. (har 2) og han arbejder meget... ca. 56 timer om ugen...

Og jeg vil sige at i starten, var det utroligt hårdt... Jeg blev tit ked af det, og synes ikke han gad og være sammen med os... Men nu er det blevet en del af hverdagen... og jeg ved jo han elsker mig og gerne vil være sammen med os når han har fri... (Når han ikke er på arbejde er han sammen med os, han er ikke den store fest/kammarat aften type)

Men det har også taget os 6 år og nå her til...

Anmeld

12. oktober 2012

tithi

Anonym skriver:

Hej 

Min kæreste arbejder langt fra hvor vi bor og har godt 3 timers kørsel om dagen, det betyder at han tager hjemmefra kl 6 om morgenen og TIDLIGST er hjemme kl 17 (om fredagen dog nogle gange så tidligt som kl 15). Nogle dage arbejder han over og f.eks. i går var han først hjemme 18.30.

Vi har et barn på 7 mdr, og jeg går hjemme. Jeg står selvfølgelig med rigtig meget selv, min kæreste hjælper så godt han kan når han kommer hjem (det er som regel ham der putter vores barn), men det er da super hårdt især når han er så sent hjemme som i går, så er jeg bare bombet når han kommer hjem. Vi synes begge det er ærgerligt at vi alle tre ikke har mere tid sammen, og min kæreste synes det er hårdt når vores søn foretrækker mig fordi han ser sin far så lidt. 

Vi klarer os igennem det fordi vi vidste det var det vi gik ind til da jeg blev gravid. Det er svært at få job, og min kæreste søger alt han kan, vi må bare glæde os over at han har et job. Som tingene ser ud lige PT er der ikke et bedre alternativ, så derfor klarer vi os. 

Jeg vil tilgengæld sige at hvis jeg var blevet stillet noget andet i udsigt, hvis min kæreste havde haft mulighed for et job tættere på herhjemme og sagde nej så ville jeg synes det var egoistisk og uretfærdigt. 

Jeg synes du skal forklare din kæreste hvor hårdt det faktisk er at stå med alt selv, især hvis han skal udsendes. Det er jo hans behov og ikke familiens. Han bør tage mere hensyn, især hvis han har lovet at han ikke skulle afsted igen.

Håber tingene løser sig for dig

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

tithi skriver:

Hej 

Min kæreste arbejder langt fra hvor vi bor og har godt 3 timers kørsel om dagen, det betyder at han tager hjemmefra kl 6 om morgenen og TIDLIGST er hjemme kl 17 (om fredagen dog nogle gange så tidligt som kl 15). Nogle dage arbejder han over og f.eks. i går var han først hjemme 18.30.

Vi har et barn på 7 mdr, og jeg går hjemme. Jeg står selvfølgelig med rigtig meget selv, min kæreste hjælper så godt han kan når han kommer hjem (det er som regel ham der putter vores barn), men det er da super hårdt især når han er så sent hjemme som i går, så er jeg bare bombet når han kommer hjem. Vi synes begge det er ærgerligt at vi alle tre ikke har mere tid sammen, og min kæreste synes det er hårdt når vores søn foretrækker mig fordi han ser sin far så lidt. 

Vi klarer os igennem det fordi vi vidste det var det vi gik ind til da jeg blev gravid. Det er svært at få job, og min kæreste søger alt han kan, vi må bare glæde os over at han har et job. Som tingene ser ud lige PT er der ikke et bedre alternativ, så derfor klarer vi os. 

Jeg vil tilgengæld sige at hvis jeg var blevet stillet noget andet i udsigt, hvis min kæreste havde haft mulighed for et job tættere på herhjemme og sagde nej så ville jeg synes det var egoistisk og uretfærdigt. 

Jeg synes du skal forklare din kæreste hvor hårdt det faktisk er at stå med alt selv, især hvis han skal udsendes. Det er jo hans behov og ikke familiens. Han bør tage mere hensyn, især hvis han har lovet at han ikke skulle afsted igen.

Håber tingene løser sig for dig

min siger selv at han kan komme tilbage til hans gamle arbejde, hvis det skulle være (om det er relevant, hvis han spurgte ved jeg ikk)..

han ville gerne 4½månede afsted igen som livvagt for at få oplevelse og få at få det på hans CV ..

han VED hvordan jeg har det med at han skal rejse osv osv, og han lovet at det kun var den ene tur til afg, for godt 9mdr siden nu , men han tog sit eget valg og tog en kontrakt derinde, ig hans svar var at så var han sikret et job

Anmeld

12. oktober 2012

Clisolka

Hej baby.dk

på forhånd tak ..

Jeg har slet ikke så meget alenetid med min datter som hendes far har - og jeg er meget misundelig 

Herhjemme er det omvendt. Jeg tjener pengene, hvorimod min kæreste er i aktivering 4 timer om dagen. 

Jeg ville elske at se min datter noget mere, men pengene skal også ind  Jeg er væk fra kl. 6.30- ca 17.00 (der er tale om 2 timers transport til og fra arbejde - hver vej), så meget tid med hende er der ikke i hverdagene, men til gengæld tager jeg revanche i weekenderne  

Anmeld

12. oktober 2012

Mathilde

Min kæreste arbejder også meget...

Han er kørt, når vi står op, så det er mig der afleverer om morgenen. Han kommer for det meste hjem kl 17, af og til først efter aftensmad, så det er også mig der henter vores datter og står for alt det huslige herhjemme. Han laver dog gerne aftensmad, hvis han kan nå det

Jeg har været rigtig træt af det, men har vist med tiden accepteret det. I perioder kan jeg dog stadig gå og irritere mig lidt over det, men det gavner jo ingen.

Så jeg kan sagtens forstå du føler dig alene...

Min kæreste havde også fået et tilbud om at blive rejsemontør, men der meldte jeg blankt ud, at det var også helt ok, men det var ikke et liv jeg ønskede. Det var før vi fik barn. Han valgte mig fremfor jobbet og det sætter jeg stor pris på Han er alligevel afsted af og til, men ikke mere end 3 dage.

Det største problem nu hvor vores datter er 3 år er, at hun kun vil have mor. Tror sgu også det gør ondt på han af og til, men det er jo klart, når det er mor der altid er omkring hende.

Ja jeg føler mig da af og til alene og ja det påvirker af og til forholdet (mest fordi jeg bliver træt af, at jeg skal gøre alting, men når han så lige siger, at det er dejligt jeg gør det, er det noget helt andet. Så bliver der sat pris på det.)

Men jeg vil ikke bytte. Jeg er glad for at have tid med min datter. Jeg har prøvet at være væk 12 timer om dagen i et halvt år og det var slet ikke sjovt!!

Jeg håber I finder ud af hvordan tingene kan fungere for jer begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.