Min kæreste arbejder også meget...
Han er kørt, når vi står op, så det er mig der afleverer om morgenen. Han kommer for det meste hjem kl 17, af og til først efter aftensmad, så det er også mig der henter vores datter og står for alt det huslige herhjemme. Han laver dog gerne aftensmad, hvis han kan nå det
Jeg har været rigtig træt af det, men har vist med tiden accepteret det. I perioder kan jeg dog stadig gå og irritere mig lidt over det, men det gavner jo ingen.
Så jeg kan sagtens forstå du føler dig alene...
Min kæreste havde også fået et tilbud om at blive rejsemontør, men der meldte jeg blankt ud, at det var også helt ok, men det var ikke et liv jeg ønskede. Det var før vi fik barn. Han valgte mig fremfor jobbet og det sætter jeg stor pris på
Han er alligevel afsted af og til, men ikke mere end 3 dage.
Det største problem nu hvor vores datter er 3 år er, at hun kun vil have mor. Tror sgu også det gør ondt på han af og til, men det er jo klart, når det er mor der altid er omkring hende.
Ja jeg føler mig da af og til alene og ja det påvirker af og til forholdet (mest fordi jeg bliver træt af, at jeg skal gøre alting, men når han så lige siger, at det er dejligt jeg gør det, er det noget helt andet. Så bliver der sat pris på det.)
Men jeg vil ikke bytte. Jeg er glad for at have tid med min datter. Jeg har prøvet at være væk 12 timer om dagen i et halvt år og det var slet ikke sjovt!!
Jeg håber I finder ud af hvordan tingene kan fungere for jer begge.