hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
42 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

er Ano da jeg har det bedst med det ..

hvor meget er i mødre alene med jeres barn/børn? ..
hvor manden/kæresten laver alt mulig andet .. (arbejde, arbejde , arbejde, hus, venner, fester hvad det nu kan være)

hvordan har i det med at være så meget alene med ungen/ungerne)

påvirker det jeres forhold?

føler du dig nogen gange ensom?

Føler du nogen gange at det er ekstra hårdt og at det nogen gange så kommer til at gå lidt udover barnet (man kommer til at råbe lidt, vrisse lidt eller ligende) selvom det burde være manden/kæreste der sku vrisses af..

på forhånd tak ..

hilsen en der er lidt ked af at være overladt så meget alene med barn og hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej baby.dk

hvor manden/kæresten laver alt mulig andet .. (arbejde, arbejde , arbejde, hus, venner, fester hvad det nu kan være)

Føler du nogen gange at det er ekstra hårdt og at det nogen gange så kommer til at gå lidt udover barnet (man kommer til at råbe lidt, vrisse lidt eller ligende) selvom det burde være manden/kæreste der sku vrisses af..

på forhånd tak ..

stort til dig

ja jeg kender desværre også føelsen.

men nogen mænd arbejder bare meget

Anmeld

12. oktober 2012

henh01

min kæreste arbejder 7-15 (skal snart starte på nathold og vil her arbejde til kl. 8 om morgenen) nå han kommer hjem så er han hjemme

Hvis han slår græs eller andet i haven er døren åben og ungerne har derfor mulighed for altid at rende derud og hjæle til

Vi er meget fælles om alting. Jeg aflevere dog altid om morgenen og henter også fordi jeg ofte har fridage og kan hente kl. 14 hvor min kæreste først er hjemme kl. 15.45

Anmeld

12. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hej baby.dk

på forhånd tak ..

Herhjemme er alt delt op lige. Vi er begge studerende, så er den ene hjemme er det den der står for det huslige. Sådan har det været siden vi fik vores dreng, min kæreste havde 8 måneders barsel så jeg kunne fortsætte mit studie, natten efter jeg var færdig med at amme var det kun ham der stod op, gav flaske og skiftede. Som jeg forstår dit spørgsmål så er det ikke sådan i dit hjem?

Desværre er det ikke noget der kommer ligeså naturligt til os alle, jeg har været heldig at rende ind i en mand der kan se fornuften i at han skal deltage på lige fod når han har lavet barnet. Jeg synes du skulle få taget en snak med ham, egoisme er slut når man får en familie.

Ring til en veninde og tag en weekend væk?

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

stort til dig

ja jeg kender desværre også føelsen.

men nogen mænd arbejder bare meget

hvordan holder du positivten oppe?

Anmeld

12. oktober 2012

TaAsJu

Her hjemme er min mand væk 8 uger af gangen og hjemme i 8 uger.. Men jeg har det nu okay når han ikke er hjemme, savner ham da utrolig MEGET.. Men når han så er hjemme, så er der plads til vi kan være sammen som mand og kone, som familie, men bestemt også hver for sig.. Men hvis du er ked af manden laver alt muligt end og være hjemme så snak med ham om det.. Og husk der skal også være plads til du kan være dig og han kan være ham og i kan være sammen ..

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Herhjemme er alt delt op lige. Vi er begge studerende, så er den ene hjemme er det den der står for det huslige. Sådan har det været siden vi fik vores dreng, min kæreste havde 8 måneders barsel så jeg kunne fortsætte mit studie, natten efter jeg var færdig med at amme var det kun ham der stod op, gav flaske og skiftede. Som jeg forstår dit spørgsmål så er det ikke sådan i dit hjem?

Desværre er det ikke noget der kommer ligeså naturligt til os alle, jeg har været heldig at rende ind i en mand der kan se fornuften i at han skal deltage på lige fod når han har lavet barnet. Jeg synes du skulle få taget en snak med ham, egoisme er slut når man får en familie.

Ring til en veninde og tag en weekend væk?

min mand har et meget krævende job - det tager SÅ meget af hans tid , han køre kl 6.45 og er hjemme igen kl 17-18 stykker og barnet kommer i seng kl 19ca (ikke meget tid der til far og barn)
så han meget på øvelser, eller ekstra vagter og hvis han ikke er det, ja så laver han vores hus (hvilket er til gavn for mig også)
men han tænker ikk på at han har et barn, der måske godt kunne bruge ham?
en kæreste der godt kunne bruge nået nærværd og noget kærlighed..

Anmeld

12. oktober 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

hvordan holder du positivten oppe?

hmmm.... jeg tror jeg har '' lært '' at leve med det...

men har os altid haft det rigtig svært, og det med ensomheden er værst synes jeg... 

jeg har været sammen med ham i 7 år her til december. og det er lige som om jeg har accepteret er tingene er sådan...

hvor bor du henne , måske vi kunne gøre hinanden selskab nu hvor vi er alene på den måde med ungerne

altså jeg har kun 1 , indtil videre

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Her hjemme er min mand væk 8 uger af gangen og hjemme i 8 uger.. Men jeg har det nu okay når han ikke er hjemme, savner ham da utrolig MEGET.. Men når han så er hjemme, så er der plads til vi kan være sammen som mand og kone, som familie, men bestemt også hver for sig.. Men hvis du er ked af manden laver alt muligt end og være hjemme så snak med ham om det.. Og husk der skal også være plads til du kan være dig og han kan være ham og i kan være sammen ..

der er bare sleeet ikke tid til at vi kan være os - og når jeg prøver at snakke med ham om det - siger han "ja, det kunne da være dejligt" .. og så sker der ikke rigtig mere ..

hvordan holder du modet oppe, ved at undvære ham i OTTE uger?

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

hmmm.... jeg tror jeg har '' lært '' at leve med det...

men har os altid haft det rigtig svært, og det med ensomheden er værst synes jeg... 

jeg har været sammen med ham i 7 år her til december. og det er lige som om jeg har accepteret er tingene er sådan...

hvor bor du henne , måske vi kunne gøre hinanden selskab nu hvor vi er alene på den måde med ungerne

altså jeg har kun 1 , indtil videre

jeg har svært ved at accepeter det !! virkelig ..
føler han svigter mig når han er væk .. fordi vi ikke er enige om at han skal drage væk ..
ihh det går mig bare så meget på ..
jeg har os kun et barn . jeg er fra østjylland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.