hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

min mand har et meget krævende job - det tager SÅ meget af hans tid , han køre kl 6.45 og er hjemme igen kl 17-18 stykker og barnet kommer i seng kl 19ca (ikke meget tid der til far og barn)
så han meget på øvelser, eller ekstra vagter og hvis han ikke er det, ja så laver han vores hus (hvilket er til gavn for mig også)
men han tænker ikk på at han har et barn, der måske godt kunne bruge ham?
en kæreste der godt kunne bruge nået nærværd og noget kærlighed..

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op her. Jeg synes egentligt det er dybt uretfærdigt du på den måde skal tilsidesætte dig selv for at han kan have en karriere og fritidsinteresser. I min verden måtte han vælge, enten den krævende karriere, uden ekstravagter og andet lir eller også havde han de øvelser, jeg går ud fra det er hjemmeværn/militær?
Under alle omstændigheder er det da en snak I skal have jer? Du kører da surt i at være den eneste motor i jeres kærlighedsliv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

TaAsJu

Anonym skriver:

der er bare sleeet ikke tid til at vi kan være os - og når jeg prøver at snakke med ham om det - siger han "ja, det kunne da være dejligt" .. og så sker der ikke rigtig mere ..

hvordan holder du modet oppe, ved at undvære ham i OTTE uger?

Så må du finde tiden til det.. Få jeres barn/børn afsat uden og fortælle ham det.. Overrask ham med en lækker middag enten hvor i tager ud og spiser.. Eller lav Noget lækkert der hjemme.. Lej en film og virkelig gør noget ud af aften.. En aften hvor i ikke skal tænke på børn og h el der nu skal gøre hvad.. Vi gør det hver gang han er hjemme så kommer ungerne ned til farmor og farfar også hygger vi og er kærester.. For har vi ikke tid til hinanden så er der bare ikke noget os til sidst... Selv om man er mor og far skal man også være kærester.. Vi har også en dag om ugen hvor pigerne får det de allerhelst vil have og når de så er puttet får vi vores livret hvis vi sidder og spiser sammen uden man skal minde en eller anden om og sidde pænt og få gaflen ud af næsen og alle sådan hverdags ting... så mit bedste råd find tiden til hinanden.. Og kan han ikke finde den så find den for ham.. For han lyder til og have meget om ørene!!

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

Min mand og jeg går i skole sammen, det eneste tidspunkt vi er adskildt , og han ikke er sammen med den bette og mig, er når han fire gange om ugen er nede og træne med sine kammerater  

Til dig 

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op her. Jeg synes egentligt det er dybt uretfærdigt du på den måde skal tilsidesætte dig selv for at han kan have en karriere og fritidsinteresser. I min verden måtte han vælge, enten den krævende karriere, uden ekstravagter og andet lir eller også havde han de øvelser, jeg går ud fra det er hjemmeværn/militær?
Under alle omstændigheder er det da en snak I skal have jer? Du kører da surt i at være den eneste motor i jeres kærlighedsliv?

jeg er løbet rigtig træt i det og tanken om at slutte parforholdet sniger sig ind ..
frem for at gi mig lidt af de ting jeg mangler (kærlighed, blive set osv osv) så kunne han da lige sige han har 60% cahnce for at rejse en tur på øvelse i november i 3uger.. og 4½månede i år 2014

jeg SAVNER en kæreste, en der er der for mig og vores barn, være en alm familie hvor man ikke skal gå i frygt.

men han tænker kun på "det er mit job".. selvom han sagde han aldrig mere rejste..

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

TaAsJu skriver:

Så må du finde tiden til det.. Få jeres barn/børn afsat uden og fortælle ham det.. Overrask ham med en lækker middag enten hvor i tager ud og spiser.. Eller lav Noget lækkert der hjemme.. Lej en film og virkelig gør noget ud af aften.. En aften hvor i ikke skal tænke på børn og h el der nu skal gøre hvad.. Vi gør det hver gang han er hjemme så kommer ungerne ned til farmor og farfar også hygger vi og er kærester.. For har vi ikke tid til hinanden så er der bare ikke noget os til sidst... Selv om man er mor og far skal man også være kærester.. Vi har også en dag om ugen hvor pigerne får det de allerhelst vil have og når de så er puttet får vi vores livret hvis vi sidder og spiser sammen uden man skal minde en eller anden om og sidde pænt og få gaflen ud af næsen og alle sådan hverdags ting... så mit bedste råd find tiden til hinanden.. Og kan han ikke finde den så find den for ham.. For han lyder til og have meget om ørene!!

man kunne lærer meget af dig..
mange gode måder at gøre det på - men først og fremmeste skal man vel accepeter at de er væk..

Anmeld

12. oktober 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

jeg har svært ved at accepeter det !! virkelig ..
føler han svigter mig når han er væk .. fordi vi ikke er enige om at han skal drage væk ..
ihh det går mig bare så meget på ..
jeg har os kun et barn . jeg er fra østjylland..

oki kan godt høre det påvirker dig rigtig meget, det er sgu ikke et rar situation...

er det fordi han arbejder meget , eller tager han os bare ud med venner i tide og utide eller hvordan med det ?

østjylland er meget langt væk fra mig, men vi kan så skrive sammen

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Min mand og jeg går i skole sammen, det eneste tidspunkt vi er adskildt , og han ikke er sammen med den bette og mig, er når han fire gange om ugen er nede og træne med sine kammerater  

Til dig 

sådan noget kan jeg sagtens forholde mig til, uden problemer

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

oki kan godt høre det påvirker dig rigtig meget, det er sgu ikke et rar situation...

er det fordi han arbejder meget , eller tager han os bare ud med venner i tide og utide eller hvordan med det ?

østjylland er meget langt væk fra mig, men vi kan så skrive sammen

det hans arbejde .. ofteste..

mange tak

Anmeld

12. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

jeg er løbet rigtig træt i det og tanken om at slutte parforholdet sniger sig ind ..
frem for at gi mig lidt af de ting jeg mangler (kærlighed, blive set osv osv) så kunne han da lige sige han har 60% cahnce for at rejse en tur på øvelse i november i 3uger.. og 4½månede i år 2014

jeg SAVNER en kæreste, en der er der for mig og vores barn, være en alm familie hvor man ikke skal gå i frygt.

men han tænker kun på "det er mit job".. selvom han sagde han aldrig mere rejste..

Ved du hvad, det kan jeg godt forstå du er. Især hvis han har været så uforsigtig at love dig noget han nu ikke overholder.

Helt personligt er jeg ikke rigtigt typen der går stille med dørene, ligger det ikke til dig så skal du jo finde en løsning der passer dit temperament. Men jeg havde nok stillet ham stolen for døren, enten begyndte projektet med at finde et nyt job (Er han i akasse, så der er mulighed for at bede om en fyreseddel og tage 2 år på akasse....) rejser blev aflyst, han var bare ikke til rådighed mere eller også var han flyttet inden afrejse. Og helst idag.

Jeg synes ikke du skal finde dig i at blive affærdiget, nævner han at det er hans job så må du minde ham venligt på at det her er atså dit liv og i skal begge kunne være her.

Anmeld

12. oktober 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

det hans arbejde .. ofteste..

mange tak

ja det er ikke rart

vidste du at han arbejde meget da i fandt sammen ? eller er det kommet imens ?

har du talt med ham om hvordan du har det ?

hvad med veninder til dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.