th skriver:
vil gerne skrive det her.
hvis du ikke synes om den måde din jm behandlede dig ville jeg ringe og bede om en anden, eller lige ringe derind og snakke med hende om det igen og sige at dette betyder MEGET for dig og du er meget bange og gøre det helt klat ned til minste detalje hvordan du har det. men de første møde jeg var til sidste fik vi heller ikke ret meget at vide tilgengæld fik jeg snakke en del med hende 2 gang.
jamen i mit hovede havde jeg nok tænkt at det ville tage 25 timer og så ende i ks, slet ikke at det ville gå hurtigt, og det er nok det jeg skulle have tænkt lidt på også. da jeg ringede da jeg fik veer var de meget prof synes jeg, så det er jeg ikke så bange for. men tror man skal tænke alle ting igennem, det skal jeg i hvert fald.
Hm, jeg tror lige jeg slår koldt vand i blodet og ser, om det ikke bliver bedre ved næste samtale. Hvis ikke jeg føler mig tryg ved hende der, må jeg jo bede om en anden.. Men hun kan jo have haft en dårlig dag, så tror jeg vil lade tvivlen komme hende til gode.. 
Jeg er også meget ambivalent omkring det, for på den ene side frygter jeg jo at det går aaaalt for hurtigt, og på den anden side, så skal det jo nok passe at jeg som den eneste i familien skal bruge 48 timer, bare fordi jeg "forventer" en hurtig fødsel.. Ved ikke rigtig, hvordan jeg skal forberede mig oprigtigt på begge scenarier - specielt sidstnævnte.. 
Anmeld