Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde en rigtig postitv og dejlig oplevelse hos jordemoderen i dag.Vi var lidt nervøse for hvordan jordemoderen ville være, men hun er heldigvis rigtig sød!
Vi fik en god snak, hvorefter hun mærkede på maven og hørte hjertelyd Hun grinede lidt og fortalte, at hver gang det "skrattede" i lyden, sparkede den lille smølf, og den "skrattede" meget! Haha. Vi blev enige om at det var en lille kong fu smølf
Alt var som det skulle være, så det kunne bare ikke være bedre Syntes lige jeg ville dele, og fortæl endelig om jeres jordemoderbesøg også.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ahhh sødt de var deiligt at hun er sød og at alt gik godt
Hehe , hvor sjovt
Ehmm var til første jordmoderbesøg , 9 oktober og de gik fint
jordmoderen var rigtigt sød og fortalte meget om kost/amning/rygning,alcahol, medicin og papirarbejde osv., om gravidtet og så videre og masser af bøger med hjem hehe , men hun ville ikke finde hjertelyden, fordig hun sagte at hun ikke turde for viss hun ikke kunne finde hjertelyden og vi komm skuffet hjem, og sagte det var for tidligt mærkeligt ( jeg er 13+3 ) måske er vi bare lidt bagud her på færøerne hehe
men skal til første scanning og høre hjertelyd den 22.11 om lang lang tid , det følest det ihverfald :I :I :I
Fwf skriver: Ahhh sødt de var deiligt at hun er sød og at alt gik godt Hehe , hvor sjovt Ehmm var til første jordmoderbesøg , 9 oktober og de gik fint jordmoderen var rigtigt sød og fortalte meget om kost/amning/rygning,alcahol, medicin og papirarbejde osv., om gravidtet og så videre og masser af bøger med hjem hehe , men hun ville ikke finde hjertelyden, fordig hun sagte at hun ikke turde for viss hun ikke kunne finde hjertelyden og vi komm skuffet hjem, og sagte det var for tidligt mærkeligt ( jeg er 13+3 ) måske er vi bare lidt bagud her på færøerne hehe men skal til første scanning og høre hjertelyd den 22.11 om lang lang tid , det følest det ihverfald :I :I :I
Jo tak
Hehe, nu er jeg jo også i 15. måned. Måske kan jordemoderens appaparat ikke måle hjertelyd så tidligt? Ej, ved det ikke
Men det bliver da spændende d. 22/11. Ja jeg synes ogsp der er læææænge til! Jeg skal til gennem scanning dagen før, d. 21/11 hvor vi forhåbentlig får kønnet af vide
15 måned?! Jeg er kun 15 uger henne og var til jordemoder d. 9/10 Her var det også mest papirer der skulle udføres og fik en masse pjæcer om alt det man ikke må...
Blev heller ikke mærket på og der blev ej heller lyttet til bebsen. Havde håbet lidt på at hun ville tilbyde det, synes også der er rigtig lang tid til både md-scanning og jordemoder sidst i november
Hvis man så bare mærkede liv nu, så havde man jo ligesom et holdepunkt for, om alt er som det bør være...
Mokka skriver: 15 måned?! Jeg er kun 15 uger henne og var til jordemoder d. 9/10 Her var det også mest papirer der skulle udføres og fik en masse pjæcer om alt det man ikke må... Blev heller ikke mærket på og der blev ej heller lyttet til bebsen. Havde håbet lidt på at hun ville tilbyde det, synes også der er rigtig lang tid til både md-scanning og jordemoder sidst i november Hvis man så bare mærkede liv nu, så havde man jo ligesom et holdepunkt for, om alt er som det bør være...
Pis, hvorfor er det, at jeg altid kommer til at sige måned!?!?! 15. uge selvfølgelig
Det var da mærkeligt? Ja, jeg synes det var rart, da man på nuværende tidspunkt jo lidt er i ingens mands land, og ikke kan mærke liv selv endnu.
Jeg troede da også at de checkede hjertelyd. Vi skal til jm på fredag, og hvis hun ikke gør det af sig selv, så vil jeg da bede om det...
Tulle83 skriver: Jeg havde en rigtig postitv og dejlig oplevelse hos jordemoderen i dag.Vi var lidt nervøse for hvordan jordemoderen ville være, men hun er heldigvis rigtig sød! Vi fik en god snak, hvorefter hun mærkede på maven og hørte hjertelyd Hun grinede lidt og fortalte, at hver gang det "skrattede" i lyden, sparkede den lille smølf, og den "skrattede" meget! Haha. Vi blev enige om at det var en lille kong fu smølf Alt var som det skulle være, så det kunne bare ikke være bedre Syntes lige jeg ville dele, og fortæl endelig om jeres jordemoderbesøg også.
Dejligt med et veloverstået jordemoderbesøg..
Jeg var til første jordemoderbesøg d. 8/10, hvor jeg var 15+0.. Min jordemoder virkede sød nok, jeg hørte hjertelyd og fik tjekket urin og blodtryk, men ellers intet.. Må sige, at jeg var en smule skuffet.. Ved ikke helt, hvad jeg havde forventet, men synes egentlig det var lidt fesent..
M (: skriver: Dejligt med et veloverstået jordemoderbesøg.. Jeg var til første jordemoderbesøg d. 8/10, hvor jeg var 15+0.. Min jordemoder virkede sød nok, jeg hørte hjertelyd og fik tjekket urin og blodtryk, men ellers intet.. Må sige, at jeg var en smule skuffet.. Ved ikke helt, hvad jeg havde forventet, men synes egentlig det var lidt fesent..
Det var da ærgerligt at du følte sådan Måske er der mere kød på næste samtale, hvor man også skal snakke lid om amning og fødsel?
Tulle83 skriver: Det var da ærgerligt at du følte sådan Måske er der mere kød på næste samtale, hvor man også skal snakke lid om amning og fødsel?
Tror måske det er fordi, jeg allerede der havde en masse tanker og bekymringer, men følte lidt, at hun negligerede dem..
M (: skriver: Tror måske det er fordi, jeg allerede der havde en masse tanker og bekymringer, men følte lidt, at hun negligerede dem..
Ej det er da ikke i orden! Jeg havde også overvejet at fortælle om mine bekymringer omkring fødslen, men tænker at jeg gemmer det til næste gang. Det burde du næsten sige til hende næste gang, at du ikke følte at hun respekterede dine bekymringer sidste gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128