Lige enstor krammer tildig.
Kan ikke sige at jeg forstår dig for isabella er kun 16 mdr. Men skriver min mening alligevel

Altså self ønsker man sine børn er bedst til alting. Men sådan er virkelighedens verden jo ikke. Jeg har altid været hård til matematik men ikke sprogligt. Og der er altså rigtig rigtig mange der har sværtved matematik. Og derfor hader mange det også.
Jeg kender ikke til nogle spil der kan hjælpe. Men jeg synes nu ikke det er forkert at bruge fingrene det gør vi da alle engang i mellem. Ved godt læreren siger noget andet men jeg ved fra min egen skolegang fra 6-7 klasse hvor jeg kom over på en anden skole hvor vores lærer var typen der blev pisse irriteret på en hvis man ikke forstod hans matematiksprog. Så fra 7-9 klasse der lavede jeg stortset alt andet end at spørger ham igen hvis jeg var i tvivl.
Men da jeg kom på teknisk skole var jeg ikke i tvivl om at jeg kunne mit matematik.
Men mit råd er at øve med hende så godt som i nu kan. Men jeg synes ikke det er forkert at regne med fingrene. Hvis det er det der virker for hende så er det sgu det hun gør. Seriøst hun går jo altså ikke i 8-9 klasse.
Du har din gode ret til at være bekymret men jeg synes ikke du skal være bekymret. For så længe hun er stærk i de andre ting så kan det være ligegyldigt at hun ikke er så stærk i matematik..
Anmeld