Dårlig skanningsklinik i århus ! øvøv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Ellie79

Rinepigen skriver:

jeg er enig med dig

De 3 gange vi har været hos scanningsklinikken i city vest har vi haft en super oplevelse og synes simpelthen hende scanningsdamen er SÅ sød hun gav sig rigtig god tid til at scanne os og besvarede alle vores spørgsmål..

Vi fik endda 10 min ekstra scanning fordi at det var besværligt at finde kønnet til kønscanningen og hver gang fik vi lov at høre hjertelyd

udover det har vi altid fået mange film frekvenser med hjem og SUPER gode billeder..

Ts det er da rigtig træls du har fået sådan en oplevelse Men jeg har en hel anden opfattelse af dem og synes de er gode til deres arbejde uanset óm hun er uddannet eller blot har et kursus

Har ikke hørt noget om at  nogen har lagt sag an i mod dem  ifølge deres hjemme side er de altid booket til langt ud i fremtiden så nogen må da være tilfreds med dem

HELT enig - vi har også kun haft en god oplevelse - fik ovenikøbet 2 ekstra scanninger gratis fordi vores bandit ikke ville samarbejde. Vi fik svar på alle spørgsmål og hun brugte helt sikkert en masse tid på at vi fik en god oplevelse ud af det. Jeg mener bestemt også hun er uddannet. Det var hende vi havde ihvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

ekebiv

lenemor77 skriver:

Det er rigtig træls, at du har haft en dårlig oplevelse i City Vest.

Vi var derude over 5 år siden, og havde en rigtig god oplevelse. Datteren lå ikke ideelt for en 3D scanning, så vi fik 2 scanninger for 1 scannings pris. For som hun sagde - du har betalt for en god scanning....

Personligt er jeg - i både denne og sidste graviditet - blevet scannet i uge 7 på den klinik hvor vi fik fertilitetsbehandling. Og jeg kunne hverken se arme eller ben. Kun en lille markering af, at der skulle ligge en baby derinde. Og ved scanningen i uge 12 på Skejby, blev jeg sat 2 dage frem i termin - selvom jeg ved nøjagtig hvornår ægget blev taget ud og lagt tilbage...

Vær forberedt på, at der også på Skejby er stor forskel på de personer der scanner dig. Nogle er mere informative og energiske end andre.

Og JA - TIDEN GÅR DRÆBENDE LANGSOMT - specielt i starten, så jeg kan sagtens forstå din frustration af, at være strandet i uge 7.

Med hensyn til Scanningsklinikkens uddannelsesniveau, så er det selvfølgelig et problem hvis de "praler" med at være uddannede scanningsjordemødre - og så overhovedet ikke er det. Men det er jo en helt anden discussion.

Mit problem med de private tilbud er, hvordan reagerer de/vi hvis noget er galt? Kan de henvise en akut til sygehuset - eller kan de finde på at skjule deres fund?

Jeg håber du får en god oplevelse ved din næste scanning.

Jeg er blevet scannet i City vest sudst jeg var gravid. Desværre viste det sig at der ikke var mere hjerteblink og hun var rigtig sød og medfølende. Hun scannede og scannede i håb om at finde det fra en anden vinkel men der var jo selvfølgelig ikke noget at gøre. Hun personligt kunne ikke gøre noget i forhold til videre forløb på sygehuset men jeg fik billede med og tlf nr til klinikken jeg kunne give dem på sygehuset. Og så vejledte hun mig mht at jeg skulle kontakte egen læge osv. Hun tog heller ikke fuld pris. Vi skal derud igen på næste mandag hvor jeg vil være i 10. uge hvis alt går vel :-)

Anmeld

10. oktober 2012

ekebiv

AMtrier skriver:

jeg har ikke fortalt dem at jeg er utilfreds.. men jeg hørte at der var flere andre som har lagt sag an imod dem så det burde hjælpe på det.. forhåbentligt

Hvorfor har folk lagt sag an mod dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.