Heej piger !
Jeg er to gange blevet skannet på skanningsklinnikken i Århus (city vest) og jeg var egentlig godt tilfreds, for jeg kendte ikke noget til skanninger før!!
jeg har idag haft nogle problemer med blødning, så jeg følte mig NØDT til at blive skannet igen. (min læge går meget op i statens penge og mente ikke det var nødvendigt at sende mig til skanning, da det værste der kunne ske jo var, at jeg aborterede:s og så ville det være spild af ressourcer) men det er et andet af mine store problemer, den får i nok en anden dag.
Jeg ringede til skanningsklinnikken men de havde ingen akut tid, så jeg fik en tid hos skannings jordmoderen i Århus C.
Det er det bedste jeg nogensinde har gjort!!!!
jeg fandt ud af, at jeg rent faktisk er længere henne end dem i city vest har fået det til.
derudover finder jeg så ud af, at de ikke er uddannet til at skanne, men bare har taget nogle kurser. det hele giver meget god mening for mig nu, da jeg har undret mig over at man ikke kunne se noget som helt på billederne !
og de har aldrig kunne svare på mine spørgsmål!
Jeg er mildest talt chokeret over at man må drive en skannings klinnik når man ikke kan finde ud af det...
Jeg kom til skanning hos skannings jordmoderen i Århus C og det er det bedste jeg nogensinde har gjort ! pludselig er jeg meget længere henne og jeg så det fineste hjerte og to ben og jeg så den bevæge sig !!! iiih hvor var det bare fantastisk! oveni hatten kunne jeg få svar på alle mine spørgsmål, hvor jeg blandt andet fandt ud af at jeg har bagudbøjet livmoder som gør at jeg har meget ondt, og er vokset rigtig hurtigt. dette kunne de ikke engang se ude hos den anden !
Jeg har hørt mange slemme historier om dem ude ved city vest men nu kan jeg da se hvorfor !!
Hurra for at den lille har det så godt.. men ØV at jeg har brugt tid og penge på noget som jeg ikke fik noget ud af
havde bare brug for at komme ud med min frustration over dårlige skanningsklinikker !! er der andre som har oplevet det samme??
og hvorfor får sådan nogle overhovedet lov til at køre??
Mange gode men frustrerede hilsner fra AM