VNB skriver:
Rigtig træls for dig at du har haft en dårlig oplevelse...
Men synes det er lige voldsomt nok at nedgøre dem på den måde... 
Vi var til en kønsscanning hos scannings klinikken i City vest - og vi var FULDT ud tilfredse med både scanning og personalet!
Der blev taget rigtig god tid til os, og vi fik meget mere med hjem end vi oprindeligt havde betalt for (bla. en dvd hvor der var flere video frekvenser med vores baby, 27 billeder på dvd og 12 billeder på print) - så vi var ovenud glade 
At du ikke så barnet spjætte med arme og ben sidste gang, kan da skyldes at du er længere henne nu?
der sker jo vildt meget på kort tid - især når du ikke er længere henne end uge 8...
Synes folk nogle gange er meget hurtig til at at dømme og skabe dårlig omtale 
jeg kan ikke rose dem til skyerne for jeg har ikke haft en god oplevelse der.. det er ikke for at nedgøre nogen, men for at dele min frustration over at der er SÅ stor forskel alt efter hvem der skanner.
jeg tror det er standart det i fik med, for i fik det samme begge gange.. og hvis det er det som giver en ekstra god oplevelse, fik vi faktisk MEGET mere hos Skanningsjordmoderen og ikke bare små frekvenser, men også hele skanningen med lyd på video oveni.
Det er da godt for dig at du har haft en god oplevelse der

er da glad for at du ikke har haft den samme oplevelse som jeg
vil lige sige at grunden til jeg kunne se mere ikke bare var fordi det er fire dage siden jeg blev skannet der sidst. men at jeg i virkeligheden var længere henne end de fortalte mig.. og jeg har på ingen måde sagt at jeg har set den spjætte med arme og ben, set ben og set den bevæge sig.
Jeg kan godt forstå du synes folk er hurtige til at skabe dårlig omtale. men Jeg alene kan ikke gøre den store forskel. der skal mange flere episoder til. Og jeg siger ikke at man ikke skal gå til dem i city vest. jeg deler bare min dårlige oplevelse, fordi det er et frit forum og det er det jeg har haft brug for at dele med andre.
Og hvis andre som har oplevet det samme (eller modsatte i dit tilfælde

) måske kan dele deres erfaringer også. og er da glad for at høre gode historier om dem også
nu må du heller ikke tage dette som et mod angreb, men føler lidt jeg skal forsvare at jeg er frustreret over en dårlig oplevelse.
det er bestemt ikke personligt

men synes vi skal lade den ligge der. for det handler ikke om hvilken skanningsklinnik andre skal vælge. det handler om oplevelsen i sig selv....
kram herfra