Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Ja man ved man er gravid når man bager kage hele tiden - med det formål at fylde fryseren til alle de barselsgæster man skal have når den bette er født - MEN ingen af kagerne når fryseren. De ligger nemmerlig i min mave Her til aften er det en chokoladekage med masser af sukker, mel, smør og kærnemælk. Glæder mig til at smage resultatet. Så alle kvinder i Østjylland (nær Horsens) - er I kageglade, så er det mig I skal besøge!
Ja man ved man er gravid når man bager kage hele tiden - med det formål at fylde fryseren til alle de barselsgæster man skal have når den bette er født - MEN ingen af kagerne når fryseren. De ligger nemmerlig i min mave Her til aften er det en chokoladekage med masser af sukker, mel, smør og kærnemælk. Glæder mig til at smage resultatet. Så alle kvinder i Østjylland (nær Horsens) - er I kageglade, så er det mig I skal besøge!
Ja Ja, nu skal du passe på, for så langt væk bor du nu heller ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Snehund skriver: Jeg lavede lagkage i weekenden Lagkage?! Det har jeg ikke lavet siden vi holdte en fødselsdag for et halvt år siden. Men MUMS! Det smagte godt. Med frisk appelsinsaft, friske hindbær, ananas, vaniliecreme og lækker øko flødeskum. NAM - NAM! Det kunne den lille bønne i mavsen godt lide
Jeg lavede lagkage i weekenden
Lagkage?! Det har jeg ikke lavet siden vi holdte en fødselsdag for et halvt år siden.
Men MUMS! Det smagte godt. Med frisk appelsinsaft, friske hindbær, ananas, vaniliecreme og lækker øko flødeskum. NAM - NAM! Det kunne den lille bønne i mavsen godt lide
NoName skriver: Ja Ja, nu skal du passe på, for så langt væk bor du nu heller ikke
Miss BananaHammock skriver: heheh Måske jeg en dag skulle holde baby komsammen!
heheh Måske jeg en dag skulle holde baby komsammen!
Jeg kommer gerne... hvis jeg da ikke lige skal arbejde
frk andreasen skriver: Jeg skal da vist bage kage i dag nu nu fik jeg vild trang til chokoladekage
Jeg skal da vist bage kage i dag nu nu fik jeg vild trang til chokoladekage
Miss BananaHammock skriver: Man laver generelt lagkage for sjældent. Tror jeg skal kaste mig ud i en othello lagkage inden ikke alt for længe
Man laver generelt lagkage for sjældent. Tror jeg skal kaste mig ud i en othello lagkage inden ikke alt for længe
Uhm ja!
I dag skal jeg bage kanelsnegle - Skal besøge mit gamle arbejde i morgen formiddag - oplagt lejlighed til lige at bage en omgang kanelsnegle - synes du ik´?
Snehund skriver: Uhm ja! I dag skal jeg bage kanelsnegle - Skal besøge mit gamle arbejde i morgen formiddag - oplagt lejlighed til lige at bage en omgang kanelsnegle - synes du ik´?
Jeg hader normalt at bage men hold da op jeg får da også bagt en hel del i denne graviditet
Jeg bor jo også i Horsens så ja du skal passe på hvad du lægger ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128