Så bager hun kage igen.... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Miss BananaHammock skriver:

Det er godt vi skal være tykke

Yes...!
Og min sukkerbelastningstest var normal, så den fik lige én over nakken i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Aij, kunne du ikke lige sende et lunt stykke med lynposten? 

Det kunne sku være smart hvis man kunne. Eller sådan en fremtids blizt ting hvor den sender molekyler. Ligesom i tegnefilm

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Yes...!
Og min sukkerbelastningstest var normal, så den fik lige én over nakken i weekenden

HAHA.. klasse!

Anmeld

9. oktober 2012

HeidiØ

Uuuuuuuuh!! Det lyder lækkert! Jeg er ik gravid, men mega kagelysten og ik særlig langt fra Horsens hihi.

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

HeidiØ skriver:

Uuuuuuuuh!! Det lyder lækkert! Jeg er ik gravid, men mega kagelysten og ik særlig langt fra Horsens hihi.

Jeg skal vist passe på med hvad jeg lover - virker som om der kunne være mange sultne kvinder pludselig banker på min dør. Så meget gkage har jeg ikke

Anmeld

9. oktober 2012

HeidiØ

Jeg skal vist passe på med hvad jeg lover - virker som om der kunne være mange sultne kvinder pludselig banker på min dør. Så meget gkage har jeg ikke

Haha ja, det er et farligt sted at lægge det ind

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Det kunne sku være smart hvis man kunne. Eller sådan en fremtids blizt ting hvor den sender molekyler. Ligesom i tegnefilm

Ej, dét kunne da være sejt! Måske man lige skulle fixe sådan en mens man alligevel går hjemme på barsel? 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Ej, dét kunne da være sejt! Måske man lige skulle fixe sådan en mens man alligevel går hjemme på barsel? 

Jeg er dum som en dør til sådan noget fysik noget - så den klarer du vist bare selv

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Jeg er dum som en dør til sådan noget fysik noget - så den klarer du vist bare selv

Hahaha, hm, det må nok blive med næste barn..

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Hahaha, hm, det må nok blive med næste barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.