Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Ja man ved man er gravid når man bager kage hele tiden - med det formål at fylde fryseren til alle de barselsgæster man skal have når den bette er født - MEN ingen af kagerne når fryseren. De ligger nemmerlig i min mave Her til aften er det en chokoladekage med masser af sukker, mel, smør og kærnemælk. Glæder mig til at smage resultatet. Så alle kvinder i Østjylland (nær Horsens) - er I kageglade, så er det mig I skal besøge!
Ja man ved man er gravid når man bager kage hele tiden - med det formål at fylde fryseren til alle de barselsgæster man skal have når den bette er født - MEN ingen af kagerne når fryseren. De ligger nemmerlig i min mave Her til aften er det en chokoladekage med masser af sukker, mel, smør og kærnemælk. Glæder mig til at smage resultatet. Så alle kvinder i Østjylland (nær Horsens) - er I kageglade, så er det mig I skal besøge!
Øv du bor så langt væk! Jeg kom gerne og delte med dig
BabyWish2012 <3 skriver: Øv du bor så langt væk! Jeg kom gerne og delte med dig
Ej, hvor ærgeligt at Horsens er så langt fra Randers (i hvert fald uden bil)! Tror da godt min gravide mave kunne klare en lille kage..
bor i hosens og her også bil
M (: skriver: Ej, hvor ærgeligt at Horsens er så langt fra Randers (i hvert fald uden bil)! Tror da godt min gravide mave kunne klare en lille kage..
pussekat skriver: bor i hosens og her også bil
_-Kathrine-_ skriver: Mmmm....!Jeg har fået en stor kærlighed for pandekager med is - 3 farvet is!! Så mindst en gang om ugen står enten mig eller manden og laver pandekager... Muuummsss! Jeg blir så tyk
Mmmm....!Jeg har fået en stor kærlighed for pandekager med is - 3 farvet is!! Så mindst en gang om ugen står enten mig eller manden og laver pandekager... Muuummsss! Jeg blir så tyk
Hehe... kan sige det dufter DEJLIG i vores lille hus
Aij, kunne du ikke lige sende et lunt stykke med lynposten?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128