Så bager hun kage igen.... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
42 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Ja man ved man er gravid når man bager kage hele tiden - med det formål at fylde fryseren til alle de barselsgæster man skal have når den bette er født - MEN ingen af kagerne når fryseren. De ligger nemmerlig i min mave

Her til aften er det en chokoladekage med masser af sukker, mel, smør og kærnemælk. Glæder mig til at smage resultatet.

Så alle kvinder i Østjylland (nær Horsens) - er I kageglade, så er det mig I skal besøge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

M&N

Miss BananaHammock skriver:

Ja man ved man er gravid når man bager kage hele tiden - med det formål at fylde fryseren til alle de barselsgæster man skal have når den bette er født - MEN ingen af kagerne når fryseren. De ligger nemmerlig i min mave

Her til aften er det en chokoladekage med masser af sukker, mel, smør og kærnemælk. Glæder mig til at smage resultatet.

Så alle kvinder i Østjylland (nær Horsens) - er I kageglade, så er det mig I skal besøge!

Øv du bor så langt væk! Jeg kom gerne og delte med dig 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

BabyWish2012 <3 skriver:

Øv du bor så langt væk! Jeg kom gerne og delte med dig 

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Ej, hvor ærgeligt at Horsens er så langt fra Randers (i hvert fald uden bil)! Tror da godt min gravide mave kunne klare en lille kage..

Anmeld

9. oktober 2012

pussekat

bor i hosens og her også bil

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Ej, hvor ærgeligt at Horsens er så langt fra Randers (i hvert fald uden bil)! Tror da godt min gravide mave kunne klare en lille kage..

Hehe... kan sige det dufter DEJLIG i vores lille hus

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

pussekat skriver:

bor i hosens og her også bil

hehe

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Mmmm....!
Jeg har fået en stor kærlighed for pandekager med is - 3 farvet is!!
Så mindst en gang om ugen står enten mig eller manden og laver pandekager... Muuummsss! Jeg blir så tyk

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Mmmm....!
Jeg har fået en stor kærlighed for pandekager med is - 3 farvet is!!
Så mindst en gang om ugen står enten mig eller manden og laver pandekager... Muuummsss! Jeg blir så tyk

Det er godt vi skal være tykke

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Hehe... kan sige det dufter DEJLIG i vores lille hus

Aij, kunne du ikke lige sende et lunt stykke med lynposten? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.