Hvor meget af hver??? (dyner, lagen, osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har givet mig selv lov til at købe et sæt fra smallstuff der matcher den puslepude og sengerand han skal ha, også har ikea nogle okay nogle. Men sådan er det også med os selv. Vi har nogle gamle og et flot sæt. Så må man prøve at have det pæne på mest

Lige præcis , sådan har jeg det os . Og jeg har faktisk fået det sæt som passer til vores ting altså sengerend puslepude osv ja man er Jo lidt tosset tingene skal bare være ens her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Mortil2tiloktober skriver:

Lige præcis , sådan har jeg det os . Og jeg har faktisk fået det sæt som passer til vores ting altså sengerend puslepude osv ja man er Jo lidt tosset tingene skal bare være ens her

Ja det er sku egentlig lidt tosset. Jeg regner også med at skulle have sengetøjet i juniorstørrelse, da man jo stadig bruger sengerand og puslepude. MEN det ønsker vi os.

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Ja det er sku egentlig lidt tosset. Jeg regner også med at skulle have sengetøjet i juniorstørrelse, da man jo stadig bruger sengerand og puslepude. MEN det ønsker vi os.

Det forstår jeg godt i gør .. man skal er have noget at ønske sig jo

Her er det i hvertfald enormt svært at finde ønsker både til den store men os den nye som forhåbentlig kommer om godt 3 uger . Jeg er så dum til at købe alt selv . Det er tåbeligt .

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Det forstår jeg godt i gør .. man skal er have noget at ønske sig jo

Her er det i hvertfald enormt svært at finde ønsker både til den store men os den nye som forhåbentlig kommer om godt 3 uger . Jeg er så dum til at købe alt selv . Det er tåbeligt .

Jeg har lavet en oversigt over alle de ting jeg mener vi bør ha' til den lille ny og der er slet ikke økonomi til det hele - så bliver nødt til at ønske mig lidt

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har lavet en oversigt over alle de ting jeg mener vi bør ha' til den lille ny og der er slet ikke økonomi til det hele - så bliver nødt til at ønske mig lidt

Det kan jeg godt forstå der ikke er . Det er Jo møg hammerne dyrt .. vi har jo heldigvis en del da vores ældste kun er knapt 2 år .

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Det kan jeg godt forstå der ikke er . Det er Jo møg hammerne dyrt .. vi har jo heldigvis en del da vores ældste kun er knapt 2 år .

Ja - det er mega dyrt. Og som første gangs tror man på at man har brug for det hele

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Ja - det er mega dyrt. Og som første gangs tror man på at man har brug for det hele

Hehe . Lige præcis .

Anmeld

9. oktober 2012

Kakao

Sidder og dobbelttjekker min indkøbsliste igen igen - bliver nok gjort hver dag nu her

Hvor meget af hver har I brugt?

Babydyner
Babypuder
Lagen (tremmeseng, lift, barnevogn)
Sengetøj til babydyne og pude
Babyhåndklæder

Jeg havde selv forestilt mig:

2 x babydyne (en til barnevogn og en til seng)
? x babypude (må de overhovedet sove med pude?)
3 x lagen (en til barnevogn, en til tremmeseng og en til lift)
3 x sengetøj (en til hver dyne og et ekstra)
2 x håndklæde

Er det helt vedsiden af?

Jeg synes det lyder fornuftigt

Og ja, de skal ikke have pude det første år. Mener det er pga faren for vuggedød, da de jo ikke er så mobile til at flytte sig, hvis de kommer til at ligge forkert

Vi havde dog kun en babydyne, hvilket var rigeligt for os. Vi tog jo alligevel dynen med ind om aftenen, så den ikke fik fugt. Så den fulgte hende hvorend hun sov.  Men måske i har arrangeret jer anderledes, så i alligevel har det behov. (ellers er der jo nok udgifter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.