Hvor meget af hver??? (dyner, lagen, osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Kofoed.

Miss BananaHammock skriver:

Oki - og de bruger kun babydyne og babypude i ca. et år ik? Vi har nemlig købt sådan en pakke i ønskebørn med dyne, pude, sele osv osv. også har de da taget fusen på os hvis de har solgt os en babypude hmmm.....

2 lagner til hver giver god mening.

Ved ikke om andre har sagt det, men baby og junior pude er samme størrelse, dog er junior puden nogle gange tykkere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Frøken J. skriver:

Åååh, jeg ville dø for egen vaskemaskine!

hehe - Er også rigtig glad for at det hørte med da vi købte hus!

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Kofoed. skriver:

Ved ikke om andre har sagt det, men baby og junior pude er samme størrelse, dog er junior puden nogle gange tykkere.

Oki. Jamen så er den ikke helt tabt at der er pude med i vores startpakke. Selvom den må ligge og vente lidt!

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Her har vi købt både første gang men os nu har til nr 2.

2 baby dyne + pude da det var et sæt
2 lagner til hver ting .
Og så har jeg 1 bade håndklæde og en masse andre håndklæder til puslepude ..

Min søn bliver 2 om lidt og han bruger stadig baby dyne i barnevogn . Junior om natten i seng ..

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Hov og sengetøj der har jeg 3 sæt til start men køber altid løbende efter fødslen . Min søn har 6 sæt nu til baby dyne tror jeg .. elsker bare sengetøj

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Mortil2tiloktober skriver:

Her har vi købt både første gang men os nu har til nr 2.

2 baby dyne + pude da det var et sæt
2 lagner til hver ting .
Og så har jeg 1 bade håndklæde og en masse andre håndklæder til puslepude ..

Min søn bliver 2 om lidt og han bruger stadig baby dyne i barnevogn . Junior om natten i seng ..

Håndklæder til puslebordet - gud ja, det er en god ide!

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Hov og sengetøj der har jeg 3 sæt til start men køber altid løbende efter fødslen . Min søn har 6 sæt nu til baby dyne tror jeg .. elsker bare sengetøj

me too - men synes det bliver dyrt!

Anmeld

9. oktober 2012

Kofoed.

Oki. Jamen så er den ikke helt tabt at der er pude med i vores startpakke. Selvom den må ligge og vente lidt!

Det jo det. Men vi har nu brugt pude inden et år, da ana havde rigtig meget snot, der fik vi af sp afvide, at vi skulle løfte hovedet ved at hæve hovedgærdet og hvis vi ville, så ligge en pude under hovedet, hun lå også meget stille, da skulle væk med det samme hun var rask igen. Så hvis det går helt slemt til, så kan det måske bruges kort varig inden.

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Håndklæder til puslebordet - gud ja, det er en god ide!

Jeg er i hvertfald meget glade for mine . Mine er faktisk nogen min mor fandt på loftet fra min lillebror , men de er bare så gode lige at have i nærheden hvis nu et eller andet. De er lidt større end et gæste håndklæde

Hehe Ja det bliver desværre hurtigt dyrt jeg selv har kun købt på tilbud i jysk eller rema .
Jeg er dybt forelsket i det der fra katvig med æbler men jeg er simpel hen for nærrig så Jeg ejer det desværre stadig ikke

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Jeg er i hvertfald meget glade for mine . Mine er faktisk nogen min mor fandt på loftet fra min lillebror , men de er bare så gode lige at have i nærheden hvis nu et eller andet. De er lidt større end et gæste håndklæde

Hehe Ja det bliver desværre hurtigt dyrt jeg selv har kun købt på tilbud i jysk eller rema .
Jeg er dybt forelsket i det der fra katvig med æbler men jeg er simpel hen for nærrig så Jeg ejer det desværre stadig ikke

Jeg har givet mig selv lov til at købe et sæt fra smallstuff der matcher den puslepude og sengerand han skal ha, også har ikea nogle okay nogle. Men sådan er det også med os selv. Vi har nogle gamle og et flot sæt. Så må man prøve at have det pæne på mest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.