Hvor meget af hver??? (dyner, lagen, osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

LMX

Miss BananaHammock skriver:

Oki - og de bruger kun babydyne og babypude i ca. et år ik? Vi har nemlig købt sådan en pakke i ønskebørn med dyne, pude, sele osv osv. også har de da taget fusen på os hvis de har solgt os en babypude hmmm.....

2 lagner til hver giver god mening.

Jeg har ihvertfald 20 stofbleer. De er fantastiske til at lægge på puslepude, under hovedet i seng og lift/barnevogn osv. Og så til gylpeklude.

Puden kan de sagtens bruge efter 1 år. Der er ikke den store forskel på størrelsen i baby og junior.

En anden god ting er de der tisseunderlag til at beskytte madrassen. Især v. gylp.

Men vær opmærksom på at hvis du køber og bruger de billige fra f.eks Jysk så mister madrassen sin ventilationsevne. Jeg anbefaler at du køber de lidt dyere i BabySam eller Ønskebørn. Det er penge godt givet ud synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

K&S

Oki - og de bruger kun babydyne og babypude i ca. et år ik? Vi har nemlig købt sådan en pakke i ønskebørn med dyne, pude, sele osv osv. også har de da taget fusen på os hvis de har solgt os en babypude hmmm.....

2 lagner til hver giver god mening.

Anton er lige fyldt 2 år - vi bruger stadig babydyne i barnevognen, når han sover middagslur herhjemme 

Jeg ville købe minimum 2 lagner til hver "del" :-) men ellers synes jeg det ser fint ud 

Anmeld

9. oktober 2012

Clisolka

Sidder og dobbelttjekker min indkøbsliste igen igen - bliver nok gjort hver dag nu her

Hvor meget af hver har I brugt?

Babydyner
Babypuder
Lagen (tremmeseng, lift, barnevogn)
Sengetøj til babydyne og pude
Babyhåndklæder

Jeg havde selv forestilt mig:

2 x babydyne (en til barnevogn og en til seng)
? x babypude (må de overhovedet sove med pude?)
3 x lagen (en til barnevogn, en til tremmeseng og en til lift)
3 x sengetøj (en til hver dyne og et ekstra)
2 x håndklæde

Er det helt vedsiden af?

Vi havde 2 babydyner - en til barnevognen og en til tremmesengen 

Pude må de ikke sove med det første år (faktisk meget sjældent Isabella sover med sin - og hun fylder snart 2) 

Jeg tror jeg havde omkring 5-6 lagener og sengetøj... Så er der lidt at skifte med, hvis uheldet skulle være ude 

Babyhåndklæder brugte vi ikke 

Juniordyne skiftede vi til da hun var omkring 6 mrd 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

K&S skriver:

Anton er lige fyldt 2 år - vi bruger stadig babydyne i barnevognen, når han sover middagslur herhjemme 

Jeg ville købe minimum 2 lagner til hver "del" :-) men ellers synes jeg det ser fint ud 

Oki

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Babymor2010 skriver:

Vi havde 2 babydyner - en til barnevognen og en til tremmesengen 

Pude må de ikke sove med det første år (faktisk meget sjældent Isabella sover med sin - og hun fylder snart 2) 

Jeg tror jeg havde omkring 5-6 lagener og sengetøj... Så er der lidt at skifte med, hvis uheldet skulle være ude 

Babyhåndklæder brugte vi ikke 

Juniordyne skiftede vi til da hun var omkring 6 mrd 

Oki. Var alle håndklæder med den der hat ting?

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Sidder og dobbelttjekker min indkøbsliste igen igen - bliver nok gjort hver dag nu her

Hvor meget af hver har I brugt?

Babydyner
Babypuder
Lagen (tremmeseng, lift, barnevogn)
Sengetøj til babydyne og pude
Babyhåndklæder

Jeg havde selv forestilt mig:

2 x babydyne (en til barnevogn og en til seng)
? x babypude (må de overhovedet sove med pude?)
3 x lagen (en til barnevogn, en til tremmeseng og en til lift)
3 x sengetøj (en til hver dyne og et ekstra)
2 x håndklæde

Er det helt vedsiden af?

Kommer an på om i har egen vaskemaskine! Haha! 2 babydyner synes jeg lyder fint, vi har haft 2, og har aldrig haft brug for flere. Jeg ville nok købe flere lagener, med mindre i kan vaske dag til dag. Jeg synes ikke én til hver ting er nok, hvis nu barnet tisser på det ene, hvad vil du så ligge på, imens det er til vask? 2 til hver synes jeg

Nej til babypude, det anbefales ikke, det fremmer vuggedød. Desuden er det faktisk sundere at sove uden pude, også for os voksne

Sengetøj og håndklæde lyder fint.

Anmeld

9. oktober 2012

Clisolka

Oki. Var alle håndklæder med den der hat ting?

Det er først her for et års tid siden vi begyndte at bruge det badehåndklæde med hætte - det er smart og hurtigt at tørre  Ellers så brugte vi vores egne håndklæder (de mest bløde) 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Frøken J. skriver:

Kommer an på om i har egen vaskemaskine! Haha! 2 babydyner synes jeg lyder fint, vi har haft 2, og har aldrig haft brug for flere. Jeg ville nok købe flere lagener, med mindre i kan vaske dag til dag. Jeg synes ikke én til hver ting er nok, hvis nu barnet tisser på det ene, hvad vil du så ligge på, imens det er til vask? 2 til hver synes jeg

Nej til babypude, det anbefales ikke, det fremmer vuggedød. Desuden er det faktisk sundere at sove uden pude, også for os voksne

Sengetøj og håndklæde lyder fint.

Oki. lidt flere lagner - tjek Vi har egen vaskemaskine - MEN er sikker på jeg får travlt med alt muligt andet!

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Babymor2010 skriver:

Det er først her for et års tid siden vi begyndte at bruge det badehåndklæde med hætte - det er smart og hurtigt at tørre  Ellers så brugte vi vores egne håndklæder (de mest bløde) 

Oki!

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Oki. lidt flere lagner - tjek Vi har egen vaskemaskine - MEN er sikker på jeg får travlt med alt muligt andet!

Åååh, jeg ville dø for egen vaskemaskine!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.