Hvor meget af hver??? (dyner, lagen, osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.442 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Sidder og dobbelttjekker min indkøbsliste igen igen - bliver nok gjort hver dag nu her

Hvor meget af hver har I brugt?

Babydyner
Babypuder
Lagen (tremmeseng, lift, barnevogn)
Sengetøj til babydyne og pude
Babyhåndklæder

Jeg havde selv forestilt mig:

2 x babydyne (en til barnevogn og en til seng)
? x babypude (må de overhovedet sove med pude?)
3 x lagen (en til barnevogn, en til tremmeseng og en til lift)
3 x sengetøj (en til hver dyne og et ekstra)
2 x håndklæde

Er det helt vedsiden af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

LMX

Pude sover de ikke med det første år

Jeg ville måske købe ét sengesæt mere og 3 lagner mere. (Så du har 2 til hver enhed)

Anmeld

9. oktober 2012

MissMaria

Miss BananaHammock skriver:

Sidder og dobbelttjekker min indkøbsliste igen igen - bliver nok gjort hver dag nu her

Babydyner
Babypuder
Babyhåndklæder

2 x håndklæde

Er det helt vedsiden af?

Ang lagner tror jeg du minimum skal have to af hver str - så du har noget at ligge på imens du vasker

Anmeld

9. oktober 2012

Dorthe1986

Vi havde 3 babydyner, en til seng og en til barnevogn og så en ekstra i reserve. Pude brugte vi ikke det første år.

Bum bum... Tror jeg havde 5 sæt sengetøj, og rigtig mange lagner. Tænker at et lagen til fx liften er meget lidt, for hvad vil du skifte ud med? Og hvis du får en der gylper meget eller ikke kan holde sig indenfor bleven, er det dejligt at have lidt ekstra jeg havde 5 lagner til hver, altså 15 i alt det er ikke nødvendigt med så mange, men lidt ekstra er godt

Jeg havde tre håndklæder.

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

LMX skriver:

Pude sover de ikke med det første år

Jeg ville måske købe ét sengesæt mere og 3 lagner mere. (Så du har 2 til hver enhed)

Oki - og de bruger kun babydyne og babypude i ca. et år ik? Vi har nemlig købt sådan en pakke i ønskebørn med dyne, pude, sele osv osv. også har de da taget fusen på os hvis de har solgt os en babypude hmmm.....

2 lagner til hver giver god mening.

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

MissMaria skriver:

Ang lagner tror jeg du minimum skal have to af hver str - så du har noget at ligge på imens du vasker

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Dorthe1986 skriver:

Vi havde 3 babydyner, en til seng og en til barnevogn og så en ekstra i reserve. Pude brugte vi ikke det første år.

Bum bum... Tror jeg havde 5 sæt sengetøj, og rigtig mange lagner. Tænker at et lagen til fx liften er meget lidt, for hvad vil du skifte ud med? Og hvis du får en der gylper meget eller ikke kan holde sig indenfor bleven, er det dejligt at have lidt ekstra jeg havde 5 lagner til hver, altså 15 i alt det er ikke nødvendigt med så mange, men lidt ekstra er godt

Jeg havde tre håndklæder.

Det var mange lagner Men giver god mening. Man har jo også en del lagner til sin egen seng.

Anmeld

9. oktober 2012

serinasmor

Babydyner
Babypuder
Babyhåndklæder

2 x håndklæde

Er det helt vedsiden af?

2 babydyner er rigeligt bliver den ene voldsomt beskidt kan du jo tage den anden

pude må de ikke sove med - serina fik sin ind i sin seng da hun blev 1½ tror jeg ... indtil da havde hun bare haft pudebetrækket liggende til at tage savl ... og mens hun var spæd havde hun stofbleer/viskestykker .. hun var gylper ... det betød også at vi havde mange flere sengesæt

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

serinasmor skriver:

2 babydyner er rigeligt bliver den ene voldsomt beskidt kan du jo tage den anden

pude må de ikke sove med - serina fik sin ind i sin seng da hun blev 1½ tror jeg ... indtil da havde hun bare haft pudebetrækket liggende til at tage savl ... og mens hun var spæd havde hun stofbleer/viskestykker .. hun var gylper ... det betød også at vi havde mange flere sengesæt

Oki. Tak for svar Må vi hellere få købt lidt flere stofbleer og sengetøj

Anmeld

9. oktober 2012

Dorthe1986

Det var mange lagner Men giver god mening. Man har jo også en del lagner til sin egen seng.

Ja hellere for mange end for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.