DKTiha skriver:
æggestokken..
Jeg var imorges til scanning på sygehuset efter min læge ikke fandt noget igår (foster eller graviditetssæk). jeg kommer derop imorges, og forventer det værste og håber på det bedste...
Jeg bliver kaldt ind og har en samtale,og de bliver overrasket over at jeg har været gravid så mange gange og tabt så mange gange. nå videre, jeg blev undersøgt og alt så fint ud, havde en fin blålig-lilla farve ved livmoderen eller hvor det nu er, og der var ikke nogen tegn på blødning eller andet.
Jeg blev så scannet og hun fortæller mig at hun ikke kan se jeg er gravid, men til gengæld har jeg en vandcyste på min ene æggestok (fik aldrig at vide hvilken men det vel os ligemeget, den var 5-6 cm stor..
og den skal opereres væk - så hvis ikke graviditeten bliver til noget så skal jeg opereres.
så kommer mit spørgsmål egentlig ; jeg har det sådan lidt at jeg syntes det er utrolig skræmmende at have sådan en cyste og har aldrig før haft det, og tænker meget over om jeg burde overveje meget kraftigt at få den fjernet nu, men hvis den skal fjernes nu så skal graviditeten jo også fjernes, og ved ikke om jeg tør tage risikoen.... :'/
er der nogen der har prøvet det her før ??? og kan give mig nogen råd.... ved selvfølgelig godt at jeg er den eneste der kan tage en beslutning, men er squ så bange lige nu selvom det er ufarligt (sagde lægen).... hmmmmmmmm
Hejsa...
Jeg blev skannet første gang da jeg var 7+2 og der fandt de tre store cyster på min ene æggestok.. Den største var 8*9 cm og de andre to lidt mindre.
Fik at vide at hvis de ikk forsvandt af sig selv skulle de opereres væk efter fødslen.
Da jeg blev skannet til NF, 12 uger, var de betydeligt mindre og til MD, 20 uger, var de praktisk talt næsten helt væk...
Så der er altså håb for at de forsvinder helt af sig selv...
Jeg havde en spontan abort i dec men fik af vide at cysterne ikk havde noget med det at gøre..,
Krydser fingre for at du holder på det bette liv denne gang..
Anmeld