Det er også okay hvis de nærmeste får det at vide. Og det er jo ikke for at være negativ, men HVIS det går galt har jeg IKKE lyst til at skulle informere alle bekendre og gamle klassekammerater på facebook, etc. hvorfor der ikke er nogen baby. Og jeg gider slet ikke høre på medynks kommentarer - ingen i min vennekreds har børn endnu og snakker pt. ikke lige så godt med mine forældre, så jeg får ikke så meget brugbart ud af dem udover ånsdvage "det skal nok gå" og "I kan jo bare prøve igen" ting. De vil ikke helt kunne sætte sig ind i det er jeg sikker på, uanset hvor godt de mener det.
Problemet er at vi ikke rigtigt synes vi kan sige det til nogen familiemedlemmer og så ikke til andre. Men disse "andre" VIL ikke kunne holde tæt, uanset hvor meget vi beder dem om det. Vi ender med at få et, "Jamen, det fløj bare ud, vi håber ikke det gør noget"... og så bliver mor her sur. Desuden har jeg, som sagt, problemer med min side af familien lige nu og jeg synes mere det virker som noget, der bare skal overståes at få det fortalt.
Det er ikke fordi min familie ikke må vide det, og det er ikke fordi vi ikke glæder os og vil holde det hemmeligt da! (: Hvis det var planen havde jeg slet ikke skrevet indlægget 
På den anden side vil vi begge meget gerne dele det med hans side og desuden er nogen af mine mere opmærksome veninder begyndt at se undrende på mig, så det er begyndt at presse lidt på fra alle sider...
Men I skal have mange tak for jeres input. Jeg ved godt at det er op til os selv, men det er alligevel dejligt med andre meninger og oplevelser. Tror vi lige skal have snakket om det og vurderet om visse personer kan holde deres mund indtil de får grønt lys. Det er ligesom dém, der gør det til lidt af et problem.
Anmeld