Anonym skriver:
Ja, planen var jo at vi skulle fortælle det til alle efter de 12 uger... jeg er nu 6+3 og nøøj hvor kommer alle bare til at gætte det før! Jeg står op og sover og med kvalmen (og de nyindkøbte sea-bands, der virker nok til at jeg kan sidde op om morgenen, hurra!) kommer jeg ikke til at kunne finde undskyldninger for i endnu en halvanden måned.
Vi skal til læge her på torsdag og vi overvejer nu at rykke datoen en del tættere på og fortælle det engang på mandag.
Men, men, men... er det for tidligt? Altså, grunden til at vi ville vente er jo netop så vi undgår de der "årh hvor syndt" kommentarer HVIS der sker noget (hvilket jeg dog ikke regner alt for meget med).
Hvornår offentliggjorde I det? Vi kan ikke bare sige det til de nærmeste for, selv med de bedste intensioner er der et par af dem, det ikke kommer til at kunne holde inde med det. Så det er enten nær familie + de få hundrede facebook venner samt bekendte, eller ingen indtil uge 12.
Er vi for optimistiske hvis vi siger det allerede efter næste lægebesøg? Ved godt risikoen er der men tror ærligt talt det faktisk nok skal lykkes udmærket (:
Hvad ville I have gjort?
(Og NØJ hvor bliver det fedt endeligt at slippe for anon snart!)
Jeg har altid fortalt det, hvis jeg havde det godt, for så var det jo et tegn på at det nok skulle gå godt.
Helt 100 på det kan man jo aldrig være, men hvis der så skulle gå noget galt, jamen så er det faktisk lettere at få forståelse for omstændighederne, hvis folk vidste man var gravid, og så kunne de også støtte en langt mere.
Så jeg ville da bestemt fortælle det, og dele min glæde med resten af familien.
I kan jo starte med at fortælle det til dem, du har mest kontakt med i hverdagen. 

Kærligst
Sussie
Anmeld