Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: tak for dine ord, der også giver mening og eftertanke!- jeg har altid haft det på samme måde med hensyn til abort, og har altid lovet mig selv at jeg aldrig skulle have sådan en. men ja, når man står i situartionen er man pludselig i tvivl! jeg tror dog ikke at jeg er så meget i tvivl igen længere. jeg kan mærke at jeg har fået mere ro imaven, og at jeg har det bedre! jeg har været meget stresset og nervøs de sidste uger, og har først ku få en tid ved lægen på fredag. så jeg håber der kommer endnu mere ro på derefter!men det er bare ikke spor sjovt at stå og føle man er alene om det med beslutningen, det er jeg selvf ikke - men min kæreste har bare SÅ meget om ørene lige pt, (han hælder mest til abort) - men som det ser ud er det for sent, og jeg har fortalt ham at så er det udelukket, hvilken han heldigvis forstår! - men han skal til eksamen på torsdag - så kan godt forstå han føler sig stresset over tingene, og nu har jeg fået luftet mine tanker og bekymringer lidt, at så kan han nok få lidt fred indtil eksamen er overstået, og så må jeg snakke øret af ham der sorry, det blev laaaaaaaaaaaaaangt ;-)
tak for dine ord, der også giver mening og eftertanke!- jeg har altid haft det på samme måde med hensyn til abort, og har altid lovet mig selv at jeg aldrig skulle have sådan en. men ja, når man står i situartionen er man pludselig i tvivl! jeg tror dog ikke at jeg er så meget i tvivl igen længere. jeg kan mærke at jeg har fået mere ro imaven, og at jeg har det bedre! jeg har været meget stresset og nervøs de sidste uger, og har først ku få en tid ved lægen på fredag. så jeg håber der kommer endnu mere ro på derefter!men det er bare ikke spor sjovt at stå og føle man er alene om det med beslutningen, det er jeg selvf ikke - men min kæreste har bare SÅ meget om ørene lige pt, (han hælder mest til abort) - men som det ser ud er det for sent, og jeg har fortalt ham at så er det udelukket, hvilken han heldigvis forstår! - men han skal til eksamen på torsdag - så kan godt forstå han føler sig stresset over tingene, og nu har jeg fået luftet mine tanker og bekymringer lidt, at så kan han nok få lidt fred indtil eksamen er overstået, og så må jeg snakke øret af ham der sorry, det blev laaaaaaaaaaaaaangt ;-)
Det er dejligt at høre. Held og lykke med det hele (og dem alle )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128