i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har tre små vidunderlige børn. Og har nu igen testet positivt, (vi har brugt beskyttelse). Og jeg havde så sent som for en uge siden mens.

Men fik sådan nogen puf inde fra og tog så en test.

lægen skyder 15 +/-.

Er i syv sind. Skal jeg søge om sen abort? Kan jeg mon bære det? Kan vi klare 4 børn .

Hvad ville I ha gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

LMX

Jeg forstod det heller ikke lige

Jeg er slet ikke i tvivl om hvad jeg selv ville vælge. Jeg havde budt baby i maven hjertelig velkommen.

Jeg er sikker på at du er en fantastisk mor for dine 3 unger og du vil være det samme for den 4.

Jeg er ikke engang sikker på at man kan få lov til at afbryde en graviditet så sent på den baggrund du beskriver?

Ellers kan man jo altid overveje at bortadoptere til en familie som vil gøre alt for sådan en lille størrelse. (Kunne jeg dog ikke gøre selv)

Håber I kommer frem til den løsning som er bedst for jer.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

?

sådan . Kom til at trykke opret for tidligt!:'b

Anmeld

9. oktober 2012

th

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har tre små vidunderlige børn. Og har nu igen testet positivt, (vi har brugt beskyttelse). Og jeg havde så sent som for en uge siden mens.

Men fik sådan nogen puf inde fra og tog så en test.

lægen skyder 15 +/-.

Er i syv sind. Skal jeg søge om sen abort? Kan jeg mon bære det? Kan vi klare 4 børn .

Hvad ville I ha gjort?

du/I bliver jo nødt til at snakke det hele igennem sætte +/- ved at få en mere, og om i har økonomien til det, om du kan se dig selv i øjene hvis du får en abort.osv

vi kan ikke rådgive dig på det punkt, der er det bedst i selv træffer en afgørelse.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg forstod det heller ikke lige

Jeg er slet ikke i tvivl om hvad jeg selv ville vælge. Jeg havde budt baby i maven hjertelig velkommen.

Jeg er sikker på at du er en fantastisk mor for dine 3 unger og du vil være det samme for den 4.

Jeg er ikke engang sikker på at man kan få lov til at afbryde en graviditet så sent på den baggrund du beskriver?

Ellers kan man jo altid overveje at bortadoptere til en familie som vil gøre alt for sådan en lille størrelse. (Kunne jeg dog ikke gøre selv)

Håber I kommer frem til den løsning som er bedst for jer.

Hvor er du sød <3 tusind tak.
Jeg er 22år, og vores ældste er "kun" fem år.
Jeg ville aldrig kunne bortadoptere, det har jeg ikke samvittighed til og vil aldrig overveje det.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

du/I bliver jo nødt til at snakke det hele igennem sætte +/- ved at få en mere, og om i har økonomien til det, om du kan se dig selv i øjene hvis du får en abort.osv

vi kan ikke rådgive dig på det punkt, der er det bedst i selv træffer en afgørelse.

Kan sagtens følge dig! - og du har ret.
Økonomiske bliver det ikke et problem, der ud over har vi både drenge og en pige, så tøj osv har vi. Barnevogn osv er jo os i hus.
men det svært

Anmeld

9. oktober 2012

th

Anonym skriver:

Kan sagtens følge dig! - og du har ret.
Økonomiske bliver det ikke et problem, der ud over har vi både drenge og en pige, så tøj osv har vi. Barnevogn osv er jo os i hus.
men det svært

ja det er ikke altid nemt. hvor gammel er dine børn hvis jeg må spørger.

skal på job nu, så følger lige med igen når jeg kommer hjem.

skal du ikke til en scanning nu her?

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ja det er ikke altid nemt. hvor gammel er dine børn hvis jeg må spørger.

skal på job nu, så følger lige med igen når jeg kommer hjem.

skal du ikke til en scanning nu her?

Den ældste er fem, så har vi en på to, og en på knap 10 mdr.
Det er helt okay .
- jeg har en tid ved lægen på fredag først

Anmeld

9. oktober 2012

LMX

Jeg synes du er sej. 22 år og 3 vidunderunger..

Tænk tilbage til dengang hvor din mormor eller oldemor var ung.. Der var det slet ikke ualmindeligt at få 4-5 børn inden man var på din alder. Min egen mormor havde 5 børn som 22 årig

Hvis man er parat til at sætte karriere osv lidt på standby imens børnene er helt små så kan det jo sagtens lade sig gøre. Desuden er det da sååå lækkert at være ung med sine børn.

Jeg fik selv mine de 2 store da jeg var under 23. Og det nyder jeg virkelig meget idag hvor de er hhv 11 og 14.

Og så kan jeg endda stadig, aldersmæssigt, tilbyde min unge kæreste at opleve det største i livet. At blive FAR til en lille pige i starten af det nye år. Og jeg er bare SÅ klar til at starte forfra med en bette efternøler

Det er selvfølgelig ret øv at stå i jeres situation når det ikke er planlagt. Og du vil sikkert få nogle svar som synes det er så synd for jeres andre børn hvis de skal dele jeres opmærksomhed med en lille ny baby.

Den holding deler jeg ikke.. Jeg havde valgt at få baby.

Anmeld

9. oktober 2012

LMX

Jeg skal lige hurtigt slå fast at det jo er MIN holdning.

Som th skriver så er beslutningen jeres helt alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.