SussieThyssen skriver:
Uha..det er sørme en svær en.
Holder I af hinanden og kan jeres familieliv bære det, samt økonomien, jamen så synes jeg da helt sikkert I skal kaste jer ud i det, og tage den lille gave I så uventet har fået.
Man skal jo trods alt huske, at det er et lille liv, der allerede er i fuld gang, og så stort at du kan mærke det kan sparke.
Det er jo de første par år, der er de sværeste, men kan I klare det sammen, så synes jeg så sandelig ikke I bare skal få det fjernet.
Men igen, det afhænger jo helt af jeres situation.
Og du skriver intet om hvad din mand synes.
Men tænk på at engang, når årene er gået, så vil du se på din lille overraskelsesgave og glæde dig over, at I trods alt valgte at få den bette.
Liv er dyrebart og man skal ikke bare kassere det, og helt ærligt så synes jeg, at du er verdens heldigste, at du får chancen for at holde endnu et lille vidunder i dine arme.
Jeg har selv 3, men ville uendeligt gerne have haft 6 børn, og forsøgene har bestemt heller ikke manglet, men jeg mistede dem og sorgen var stor omkring det.
Og så må du jo også huske, at du er så langt henne, at det er et lille færdigt barn, der kun skal vokse sig større.
Og kan du nogensinde tilgive dig selv det?
Men valget...det kan KUN være dit og din mands, og ingens andre.

Kærligst
Sussie
ååååh tusind tak, nu sidder jeg her med tåre i øjnene! du har helt ret, jeg er sku egentlig heldig at jeg FÅR muligheden for at få endnu en guldklump! endnu et fantastisk væsen der har valgt mig som mor!!
sådan havde jeg slet ikke tænkt over det, igen tak fordi du satte det sådan op!
med hensyn til min mand lukker han sig meget inde i sig selv hvad dette her angår, han er bange for at fire børn bliver i overkanten (hvis du forsåt) han fastslår dog selv at han vil elske det og gøre alt for det som de tre andre.
håber ikke den blev misforstået, men han er lige nu igang med eksamen og skal op på torsdag, hvilken strsser ham en del, og er bange for at han dumper hvis jeg bliver ved at proppe ham med baby snak

.
__ men sommersumarum, er jeg sikker på det hele nok skal gå uanset. tror bare ikke jeg kan bære tanken om abort, og slet ikke hvis jeg som du skriver bærer på en "færdig baby".