aNDRE der lige har teset posetiv;)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

miig1989

Akmese skriver:

Nej kan jeg godt forstå, men jeg rystede godt nok også igår morges da jeg endelig stod med en positiv test

Min mand var himmel henrykt og skyndte sig ned for at købe flere tests fordi det selvfølgelig var den sidste om morgenen som jeg testede positiv med.. siden har han rendt rundt med et kæmpe smil på læberne ! og kan slet ikke holde ud han ikke må fortælle noget endnu  

Ja nu er det bare at se frem til uge 9 og igen uge 11 så vi kan få set vores små spire  

Ej hvor dejligt så det måske lige før han er mere oppe at køre end du er ? :p

Ja, det bliver fedt! Glæder mig helt vildt
Minder mig om, at jeg burde få ringet til lægen :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

Ej hvor dejligt så det måske lige før han er mere oppe at køre end du er ? :p

Ja, det bliver fedt! Glæder mig helt vildt
Minder mig om, at jeg burde få ringet til lægen :p

altså jeg er nok lidt mere forbeholden end han er hehe han er jo 100 % overbvidst om at intet kan gå galt og han HELT SIKKERT skal være far nu nok det der gør han virker mere vild end jeg selv gør hehe 

Ja jeg forsøgte hele dagen i dag men kom ikke igennem typisk mandage !! skrev en mail men ringer igen i morgen !  

Anmeld

8. oktober 2012

miig1989

Akmese skriver:

altså jeg er nok lidt mere forbeholden end han er hehe han er jo 100 % overbvidst om at intet kan gå galt og han HELT SIKKERT skal være far nu nok det der gør han virker mere vild end jeg selv gør hehe 

Ja jeg forsøgte hele dagen i dag men kom ikke igennem typisk mandage !! skrev en mail men ringer igen i morgen !  

Jamen, det da dejligt han er så glad! så bliver man jo endnu mere sikker på, at kæreste er klar til at være far ?

Skal også ringe i morgen, så må vi jo se om vi kan komme igennem :p ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.