aNDRE der lige har teset posetiv;)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Christina :-)

ja som sagt har jeg testet posetiv idag og ku godt bruge nogen ander og snakke med der også lige har gjordt det vil ha termin den 14 juni skriv privat evt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

S86

Tillykke !  Jeg har ikke testet endnu. Har først testdag på fredag. Men tror desværre ikke jeg er gravid. Hvor langt er du henne idag? Hvad fik dig til at teste ? 

Anmeld

7. oktober 2012

Mink

Tillykke med det !! Og ja det samme her, jeg har lige testet positiv her til morgen, tror jeg tager en mere her senere i dag, og så igen i morgen tidlig og så ringer jeg til lægen og får tid til en blodprøve  

Anmeld

7. oktober 2012

DKTiha

Stort tillykke jeg har testet positiv og jeg har termin D. 6 juni 13

Anmeld

7. oktober 2012

Babydrøm

Stort tillykke 

Anmeld

7. oktober 2012

Mink

Jeg havde sidste mens første dag d 3 sep. omkring den 14 sep mailede jeg med min læge fordi jeg ikke følte jeg havde ÆL, han skrev så at den sagtens kunne springe over.... for 9 dage siden tog jeg en test som var negativ, i dag har jeg så testet positiv... er der nogen der har en ide om hvor langt jeg så kan være henne eller har termin ??? :/ hehe er ikke lige så skarp til sådan noget ! 

Anmeld

7. oktober 2012

jeg har testet posetiv idagmed to teste jeg er 4+2 idag g har termin den 14 juni

Anmeld

7. oktober 2012

Mink

Igen tillykke ! jeg har fundet ud af at jeg må være 4 + 6 i dag så må jeg jo ha termin den 10. juni ... tog også lige en test mere for lidt siden med samme positive resultat 8godt nok ikke samme mærke for havde ikke flere af den slags) så nu må jeg hellere vente til i morgen med den næste  

Anmeld

7. oktober 2012

acmink skriver:

Igen tillykke ! jeg har fundet ud af at jeg må være 4 + 6 i dag så må jeg jo ha termin den 10. juni ... tog også lige en test mere for lidt siden med samme positive resultat 8godt nok ikke samme mærke for havde ikke flere af den slags) så nu må jeg hellere vente til i morgen med den næste  

ok dejlligt

Anmeld

8. oktober 2012

miig1989

Jeg testede positiv for en uge siden og er 5+1 i dag

Tillykke til jer som også testede positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.