Akmese skriver:
ja siden igår ?
da jeg testede positiv første gang igår morges tog jeg en mere om eftermiddagen, og så har jeg igen taget en her til morgen ...
haha hvor mange har du taget siden du testede positiv?? hvornår gjorde du det ? og hvad fik dig til det ?
Altså ligamentsmerter, og ømme bryster så er jeg sulten hele tiden og bliver let oppustet !! men pga udeblivende mens som jo skulle være kommet for en uge siden som mest af årsagen til jeg testede igår....
Nåeh okay, troede du havde testet første gang for et par dage siden :p
Jeg testede positiv i mandags, og der testede jeg 3 gange 2 på samme tid om morgenen og 1 om eftermiddagen :p dagen efter testede jeg vist også 1 gang om morgenen og lørdag aften testede jeg også 1 gang.
Såeh 5 gange i alt :p
Jamen grunden til at jeg testede to gange den morgen var for at være sikker på, at jeg ikke fik en falsk positiv, testede om eftermiddagen for at se om jeg havde nok hcg til også at teste positiv der :p
Og testede dagen efter fordi jeg lige havde 1 test tilbage :p
Og testede lørdag(købte nogle test fredag :p) fordi jeg ville være sikker tror jeg ?
Åh ja, de ømme bryster havde jeg helt glemt :p
Men synes du ikke det er dejligt med de symptomer, måske bortset fra oppustethed, men jeg.synes det giver en form for "sikkerhed" :p
Så du ventede en hel.uge efter forventet mens før du testede ?

Jeg testede allerede 2 dage før forventet mens, pga symptomer :p
Anmeld