aNDRE der lige har teset posetiv;)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

Jeg testede positiv for en uge siden og er 5+1 i dag

Tillykke til jer som også testede positiv

Stort tillykke.... !!  valgte lige at teste igen her til morgen så nu har jeg 3 positive test det må vidst være nok .. er i dag 5+0 ! Hvordan har i ALLE sammen det nu ?????  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

miig1989

Akmese skriver:

Stort tillykke.... !!  valgte lige at teste igen her til morgen så nu har jeg 3 positive test det må vidst være nok .. er i dag 5+0 ! Hvordan har i ALLE sammen det nu ?????  

Har du "kun" testet 3 gange ?

Jeg har det fint mærker ikke så meget til graviditet andet end de der ligament-smerter og aftenkvalme :p

Hvad med dig ?

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

Har du "kun" testet 3 gange ?

Jeg har det fint mærker ikke så meget til graviditet andet end de der ligament-smerter og aftenkvalme :p

Hvad med dig ?

ja siden igår ? da jeg testede positiv første gang igår morges tog jeg en mere om eftermiddagen, og så har jeg igen taget en her til morgen ... haha hvor mange har du taget siden du testede positiv?? hvornår gjorde du det ? og hvad fik dig til det ? 

Altså ligamentsmerter, og ømme bryster så er jeg sulten hele tiden og bliver let oppustet !! men pga udeblivende mens som jo skulle være kommet for en uge siden som mest af årsagen til jeg testede igår.... 

Anmeld

8. oktober 2012

miig1989

Akmese skriver:

ja siden igår ? da jeg testede positiv første gang igår morges tog jeg en mere om eftermiddagen, og så har jeg igen taget en her til morgen ... haha hvor mange har du taget siden du testede positiv?? hvornår gjorde du det ? og hvad fik dig til det ? 

Altså ligamentsmerter, og ømme bryster så er jeg sulten hele tiden og bliver let oppustet !! men pga udeblivende mens som jo skulle være kommet for en uge siden som mest af årsagen til jeg testede igår.... 

Nåeh okay, troede du havde testet første gang for et par dage siden :p
Jeg testede positiv i mandags, og der testede jeg 3 gange 2 på samme tid om morgenen og 1 om eftermiddagen :p dagen efter testede jeg vist også 1 gang om morgenen og lørdag aften testede jeg også 1 gang.

Såeh 5 gange i alt :p
Jamen grunden til at jeg testede to gange den morgen var for at være sikker på, at jeg ikke fik en falsk positiv, testede om eftermiddagen for at se om jeg havde nok hcg til også at teste positiv der :p
Og testede dagen efter fordi jeg lige havde 1 test tilbage :p
Og testede lørdag(købte nogle test fredag :p) fordi jeg ville være sikker tror jeg ?

Åh ja, de ømme bryster havde jeg helt glemt :p
Men synes du ikke det er dejligt med de symptomer, måske bortset fra oppustethed, men jeg.synes det giver en form for "sikkerhed" :p
Så du ventede en hel.uge efter forventet mens før du testede ?
Jeg testede allerede 2 dage før forventet mens, pga symptomer :p

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

Jeg testede positiv i mandags, og der testede jeg 3 gange 2 på samme tid om morgenen og 1 om eftermiddagen :p dagen efter testede jeg vist også 1 gang om morgenen og lørdag aften testede jeg også 1 gang.

Jamen grunden til at jeg testede to gange den morgen var for at være sikker på, at jeg ikke fik en falsk positiv, testede om eftermiddagen for at se om jeg havde nok hcg til også at teste positiv der :p
Og testede lørdag(købte nogle test fredag :p) fordi jeg ville være sikker tror jeg ?

Men synes du ikke det er dejligt med de symptomer, måske bortset fra oppustethed, men jeg.synes det giver en form for "sikkerhed" :p

nååå okay så er det jo kun 2 gange mere end mig 1 iår morges tog også min igår eftermiddags for at se om jeg havde no hcg der.. og så i morges igen ..  

Jo jeg synes det er skønt med symptomerne, men alligevel er jeg nu ret forbeholden endnu, er så bange for at pludselig at få en spontan abort ! gid man kunne nå uge 12 nået hurtigere.. !

Ja jeg testede en uge før mens fordi jeg virkelig havde det dårligt men den var negativ ... så skulle jeg ha haft min mens d 1. okt, men den kom ikke og først igår tog jeg så en test .. ville hellere vente lidt længere på mens og få skuffelsen ved at den alligevel dukkede op end ved at tage en negativ test igen

er det første gang ??  

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

der er en gruppe under termins - mødregrupper der hedder juni 2013 den kan du jo evt melde dig ind i så er der flere at følges sammen med  

Anmeld

8. oktober 2012

miig1989

Akmese skriver:

nååå okay så er det jo kun 2 gange mere end mig 1 iår morges tog også min igår eftermiddags for at se om jeg havde no hcg der.. og så i morges igen ..  

Jo jeg synes det er skønt med symptomerne, men alligevel er jeg nu ret forbeholden endnu, er så bange for at pludselig at få en spontan abort ! gid man kunne nå uge 12 nået hurtigere.. !

Ja jeg testede en uge før mens fordi jeg virkelig havde det dårligt men den var negativ ... så skulle jeg ha haft min mens d 1. okt, men den kom ikke og først igår tog jeg så en test .. ville hellere vente lidt længere på mens og få skuffelsen ved at den alligevel dukkede op end ved at tage en negativ test igen

er det første gang ??  

Kan godt forstå du er forbeholden, det er.jeg godt nok også
Ville også bare ønske tiden gik hurtigere, så man kunne være mere sikker og også fortælle.folk det

Nej, det er anden gang, første gang var i vinters, som endte i abort i 5 uge ca. Så holdte vi pause og begyndte at prøve igen for ca 3 måneder siden :p

Hvad med dig,.1.gang ?

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

Kan godt forstå du er forbeholden, det er.jeg godt nok også
Ville også bare ønske tiden gik hurtigere, så man kunne være mere sikker og også fortælle.folk det

Nej, det er anden gang, første gang var i vinters, som endte i abort i 5 uge ca. Så holdte vi pause og begyndte at prøve igen for ca 3 måneder siden :p

Hvad med dig,.1.gang ?

Ja jeg må ærlig indrømme at jeg har fortalt min kusine det, det var lidt for stor en hemmelghed for mig hvad med din kæreste ? han er vel super glad så ja det er 1. gang vi prøver så krydser aaaalt for os begge to  

Anmeld

8. oktober 2012

miig1989

Akmese skriver:

Ja jeg må ærlig indrømme at jeg har fortalt min kusine det, det var lidt for stor en hemmelghed for mig hvad med din kæreste ? han er vel super glad så ja det er 1. gang vi prøver så krydser aaaalt for os begge to  

Hehe okay, aå har du også en at snakke med
Ja, han er meget glad, tror bare.ikke helt der er gået op for ham/os endnu.:p
Hvad med din kæreste ?

også for os ..

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

miig1989 skriver:

Hehe okay, aå har du også en at snakke med
Ja, han er meget glad, tror bare.ikke helt der er gået op for ham/os endnu.:p
Hvad med din kæreste ?

også for os ..

Nej kan jeg godt forstå, men jeg rystede godt nok også igår morges da jeg endelig stod med en positiv test

Min mand var himmel henrykt og skyndte sig ned for at købe flere tests fordi det selvfølgelig var den sidste om morgenen som jeg testede positiv med.. siden har han rendt rundt med et kæmpe smil på læberne ! og kan slet ikke holde ud han ikke må fortælle noget endnu  

Ja nu er det bare at se frem til uge 9 og igen uge 11 så vi kan få set vores små spire  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.