Frejsmor skriver:
Jamen jeg siger da liige ja tak, jeg vil gerne være med og jeg håber jeg kan bidrage med maaaange kg til det samlede regnskab.. 
For mit vedkommende kommer det nok til at tage nooget længere tid end til jul, før jeg er i mål, men sådan er det jo når man ikke er god nok til at holde sig selv i ørene og holde fat i de gode vaner!! 
Jeg har en lille søn der lige er fyldt 1år, inden jeg fik ham lå vægten på 91kg og jeg var god til at holde igen i løbet af min graviditet og tog ikke meget på udover baby og vand, så det var næsten væk det hele efter 14dage.. Meeen så blev den barslende mor, der sad alene hjemme og kedede sig, SLIKSYG, og så tog jeg liige 7kg på på 3mdr.. Nytår kom og jeg tog mig sammen, da vi nåede påske havde jeg tabt 12kg.. Meeen SÅ blev jeg SLIKSYG igen og ja jeg tør ikke sige hvor meget jeg har taget på igen, håber ikke det er det hele, men nu får vi se i morgen når der er første veje dag.. 
Jeg har ærget mig rigtig meget og det har egentlig bare givet anledning til selvmedlidenhed og trøstespisning så nu er det altså SLUT og det ville da være dejligt med en lille hjælpende hånd til at holde motivationen oppe.. 
Mit første delmål må hedde 90kg(jeg regner med min vægt i morgen siger 95-97kg).. Det overordnede mål hedder 70kg, meen der er jo et stykke vej, så hvis fokus skal holdes, må der sættes små delmål.. 
Sorry, det blev vidst lidt langt.. (mon du orkede at læse min lange smørre?
)
Det er heller ikke sikkert jeg selv stopper til jul men det er jo godt at kickstarte sammen med andre