Skyder vægttabet i gang! Skal du være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

roenlund

dit link virker ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

TR

Lukasmor skriver:

Siden jeg fik min søn for 21 måneder siden, har jeg tabt mig 22 kg.
Nu har jeg besluttet mig for at skyde endnu et vægttab i gang og det kunne være sjovt at få andre med!
På min blog ( http://www.iwoman.dk/?p=817) vil jeg dagligt oprette indlæg om mit vægttab hvor jeg deler metoder, tips, erfaringer samt MOTIVATION!
Det kunne være super sjovt at se hvor meget vi til sammen har tabt når vi rammer jul! Håber at i er friske på at kickstarte vægttabet med mig!

Sådan flot klaret .. 

- jeg er klar, er bare ikk god til at holde det :/ .. Mangler netop det der, hvor man har en side, hvor man skriver sammen får råd og tips osv 

Anmeld

7. oktober 2012

Clisolka

Lukasmor skriver:

Siden jeg fik min søn for 21 måneder siden, har jeg tabt mig 22 kg.
Nu har jeg besluttet mig for at skyde endnu et vægttab i gang og det kunne være sjovt at få andre med!
På min blog ( http://www.iwoman.dk/?p=817) vil jeg dagligt oprette indlæg om mit vægttab hvor jeg deler metoder, tips, erfaringer samt MOTIVATION!
Det kunne være super sjovt at se hvor meget vi til sammen har tabt når vi rammer jul! Håber at i er friske på at kickstarte vægttabet med mig!

Hvor er det super sejt gået!!!

Jeg har selv lige rundet 20 kg på vægten siden Isabella blev født for 23½ måned siden - jeg har fået blod på tanden og skal længere ned i vægt (de der berømte kærestekilo når kæresten flytter ind) 

Anmeld

7. oktober 2012

Tullepoder

Hejsa. Fødte for 17 dage siden, og vil gerne af med de sidste kilo. Drejer sig om 10 kilo. Så jeg er frisk, hvis man må være med ;-)

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

roenlund skriver:

dit link virker ikke

Ups, du har ret! Nu skulle det virke

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

Sådan flot klaret .. 

- jeg er klar, er bare ikk god til at holde det :/ .. Mangler netop det der, hvor man har en side, hvor man skriver sammen får råd og tips osv 

Mange tak ! Perfekt! Det er nemlig super svært at være alene om det! Du er velkommen til at poste indlæg med spørgsmål eller gode råd til andre.. Det er frit for Jeg vil i hvert fald gøre mit for at sætte gang i tingene

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

Babymor2010 skriver:

Hvor er det super sejt gået!!!

Jeg har selv lige rundet 20 kg på vægten siden Isabella blev født for 23½ måned siden - jeg har fået blod på tanden og skal længere ned i vægt (de der berømte kærestekilo når kæresten flytter ind) 

Mange tak! Og da så meget i lige måde!
Hvor har man det bare super godt når man træder op på vægten og ser resultatet!
Og ja, kærestekiloerne er ret dominerende! Jeg har selv været udsat for dem!

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

Tullepoder skriver:

Hejsa. Fødte for 17 dage siden, og vil gerne af med de sidste kilo. Drejer sig om 10 kilo. Så jeg er frisk, hvis man må være med ;-)

Kanon! Selvfølgelig er du velkommen!
Og tillykke med den lille nye

Anmeld

7. oktober 2012

Bebsen

Faith skriver:

Vil gerne være med.... Skal bare lige være færdig med at spise den her fantastiske banan-chokoladekage min søde mand har bagt

Nej jeg skal ikke tabe mig. Jeg har ligesom dig altid vejet omkring 55 kg, men efter 2 graviditeter har vægten sneget sig op på 62 kg. Men er sku egentlig ret godt tilfreds når man tænker på at jeg har født 3 børn.

Tror du ikke mere det handler om at acceptere at man er blevet "voksen" og ikke nødvendigvis behøver være en streg i luften for at være attraktiv?

Ud fra dit profilbillede ser du i hvert fald super godt ud!

Hihi jeg lå os og tænkte, jeg vil os gerne være med, jeg skal bare lige have spist det her slik først

Jeg tabte mig 25 kg, blev gravid og tog det hele på igen. Har tabt de 15, men mangler stadig 10... Min dreng er 25 mnd
Min vægt har lææænge svinget omkring 74-75kg, men på de sidste uger er det steget til 78
Vil gerne ned på 68, når jeg kommer derunder begynder jeg at se for tynd ud...

Kh Ida.

Anmeld

7. oktober 2012

TR

Lukasmor skriver:

Mange tak ! Perfekt! Det er nemlig super svært at være alene om det! Du er velkommen til at poste indlæg med spørgsmål eller gode råd til andre.. Det er frit for Jeg vil i hvert fald gøre mit for at sætte gang i tingene

Taaaak .. Hva side skal jeg gå i på osv ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.