Skyder vægttabet i gang! Skal du være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.308 visninger
58 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

lukasmor

Siden jeg fik min søn for 21 måneder siden, har jeg tabt mig 22 kg.
Nu har jeg besluttet mig for at skyde endnu et vægttab i gang og det kunne være sjovt at få andre med!
På min blog (http://www.iwoman.dk/?p=817) vil jeg dagligt oprette indlæg om mit vægttab hvor jeg deler metoder, tips, erfaringer samt MOTIVATION!
Det kunne være super sjovt at se hvor meget vi til sammen har tabt når vi rammer jul! Håber at i er friske på at kickstarte vægttabet med mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

lukasmor

Den røg hurtigt ned - det finder jeg mig ikke i Opsidasse

Anmeld

7. oktober 2012

3rollinger

Lukasmor skriver:

Siden jeg fik min søn for 21 måneder siden, har jeg tabt mig 22 kg.
Nu har jeg besluttet mig for at skyde endnu et vægttab i gang og det kunne være sjovt at få andre med!
På min blog ( http://www.iwoman.dk/?p=817) vil jeg dagligt oprette indlæg om mit vægttab hvor jeg deler metoder, tips, erfaringer samt MOTIVATION!
Det kunne være super sjovt at se hvor meget vi til sammen har tabt når vi rammer jul! Håber at i er friske på at kickstarte vægttabet med mig!

Hvor mange kilo skal du tabe? Du ser da rasende godt ud paa dit profilbillede 

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

3rollinger skriver:

Hvor mange kilo skal du tabe? Du ser da rasende godt ud paa dit profilbillede 

Åh tak hvor er du sød

Jeg vejede 62kg efter mit vægttab men er røget op på 65kg igen, så vil gerne ned og ligge på 60kg :-) Jeg har altid været en nips på 54kg men jeg er også klar over at jeg er blevet en dame og gerne må veje lidt mere

Anmeld

7. oktober 2012

3rollinger

Lukasmor skriver:

Åh tak hvor er du sød

Jeg vejede 62kg efter mit vægttab men er røget op på 65kg igen, så vil gerne ned og ligge på 60kg :-) Jeg har altid været en nips på 54kg men jeg er også klar over at jeg er blevet en dame og gerne må veje lidt mere

Ja, det er jo som regel de sidste kilo der er de svaereste.

Held og lykke. 

Jeg ligger ogsaa der og skal have smidt 4-6 kilo mere. Men de sidder meget bedre fast end de foerste 10 

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

3rollinger skriver:

Ja, det er jo som regel de sidste kilo der er de svaereste.

Held og lykke. 

Jeg ligger ogsaa der og skal have smidt 4-6 kilo mere. Men de sidder meget bedre fast end de foerste 10 

Har du også tabt 10 kg? Det er (undskyld mit sprog) fandeme flot! Det er der mange der kæmper en kamp med
Uha ja de er altså strenge
Men det har jo også noget at gøre med at de ikke er så overflødige som alle de andre
Mange tak - det skal nok lykkes
Pøj pøj til dig også!

Anmeld

7. oktober 2012

Faith

Lukasmor skriver:

Åh tak hvor er du sød

Vil gerne være med.... Skal bare lige være færdig med at spise den her fantastiske banan-chokoladekage min søde mand har bagt

Nej jeg skal ikke tabe mig. Jeg har ligesom dig altid vejet omkring 55 kg, men efter 2 graviditeter har vægten sneget sig op på 62 kg. Men er sku egentlig ret godt tilfreds når man tænker på at jeg har født 3 børn.

Tror du ikke mere det handler om at acceptere at man er blevet "voksen" og ikke nødvendigvis behøver være en streg i luften for at være attraktiv?

Ud fra dit profilbillede ser du i hvert fald super godt ud!

Anmeld

7. oktober 2012

3rollinger

Lukasmor skriver:

Har du også tabt 10 kg? Det er (undskyld mit sprog) fandeme flot! Det er der mange der kæmper en kamp med
Uha ja de er altså strenge
Men det har jo også noget at gøre med at de ikke er så overflødige som alle de andre
Mange tak - det skal nok lykkes
Pøj pøj til dig også!

Jeg maa indroemme at jeg har tabt de 10 kilo mange gange . De har en tendens til at ryge paa igen. Men denne gange vil jeg et stykke laengere ned og virkelig goere en indsats paa at de ikke ryger paa igen. (Saa laes venligst ikke mit andet indlaeg om at jeg vil laere at lave Turkish Delight, ha ha ha)

Men det er jo ingenting i forhold til dine 22 kg 

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

Faith skriver:

Vil gerne være med.... Skal bare lige være færdig med at spise den her fantastiske banan-chokoladekage min søde mand har bagt

Nej jeg skal ikke tabe mig. Jeg har ligesom dig altid vejet omkring 55 kg, men efter 2 graviditeter har vægten sneget sig op på 62 kg. Men er sku egentlig ret godt tilfreds når man tænker på at jeg har født 3 børn.

Tror du ikke mere det handler om at acceptere at man er blevet "voksen" og ikke nødvendigvis behøver være en streg i luften for at være attraktiv?

Ud fra dit profilbillede ser du i hvert fald super godt ud!

Haha! Tak for banankage-motivationen
Jeg accepterer skam mig selv.... når jeg har tabt mig! Ej, jeg skal absolut ikke være en pind. Så vil jeg meget hellere være overvægtig!
Tak for ros til mit billede - det var for nogle kg. siden Dér jeg gerne vil ned igen

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

3rollinger skriver:

Jeg maa indroemme at jeg har tabt de 10 kilo mange gange . De har en tendens til at ryge paa igen. Men denne gange vil jeg et stykke laengere ned og virkelig goere en indsats paa at de ikke ryger paa igen. (Saa laes venligst ikke mit andet indlaeg om at jeg vil laere at lave Turkish Delight, ha ha ha)

Men det er jo ingenting i forhold til dine 22 kg 

Haha hvad er der med os kvinder og fristelser
Om det er 5, 10 eller 20 kg. man har tabt, er det stadig stærkt gået! Hvert kg. kræver det samme, det er bare længden på vægttabet der er forskellig
Ja, nu TØR jeg jo ikke at gå ind og kigge på dit indlæg! SÅ meget selvdiciplin har jeg altså ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.