Skyder vægttabet i gang! Skal du være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

lukasmor

Bebsen skriver:

Hihi jeg lå os og tænkte, jeg vil os gerne være med, jeg skal bare lige have spist det her slik først

Jeg tabte mig 25 kg, blev gravid og tog det hele på igen. Har tabt de 15, men mangler stadig 10... Min dreng er 25 mnd
Min vægt har lææænge svinget omkring 74-75kg, men på de sidste uger er det steget til 78
Vil gerne ned på 68, når jeg kommer derunder begynder jeg at se for tynd ud...

Kh Ida.

Kanon! Du skal være velkommen!
25kg?? Hold da op! Det var en god sjat! Stærkt gået!
Jeg ved virkelig ikke hvad der er sket de sidste uger - det er også her jeg har taget på - Uha, kroppen må kunne mærke at vi snart nærmer os de søde juletider
Spis du bare den sidste guf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

AnneL

Lukasmor skriver:

Siden jeg fik min søn for 21 måneder siden, har jeg tabt mig 22 kg.
Nu har jeg besluttet mig for at skyde endnu et vægttab i gang og det kunne være sjovt at få andre med!
På min blog ( http://www.iwoman.dk/?p=817) vil jeg dagligt oprette indlæg om mit vægttab hvor jeg deler metoder, tips, erfaringer samt MOTIVATION!
Det kunne være super sjovt at se hvor meget vi til sammen har tabt når vi rammer jul! Håber at i er friske på at kickstarte vægttabet med mig!

Os mig os mig!!!

Har tabt 22 graviditets kilo på 2,5 måned, mangler de sidste 3, så jeg vil da het sikkert følge med fra sidelinien.

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

AnneL skriver:

Os mig os mig!!!

Har tabt 22 graviditets kilo på 2,5 måned, mangler de sidste 3, så jeg vil da het sikkert følge med fra sidelinien.

22kg på 2,5 måned??
Hvis du bliver træt af dit stofskifte, overtager jeg gerne!!

Anmeld

7. oktober 2012

lukasmor

TR skriver:

Taaaak .. Hva side skal jeg gå i på osv ? 

Hovsa, jeg sprang dig over - undskyld, havde ikke set dit indlæg
Her: http://www.iwoman.dk/?p=817 har jeg med korte træk lige skrevet lidt. Evt. en fast vejedag i ugen og så uploader jeg sommetider en update om vores samlede vægttab. I er alle velkommen til at skrive sammen via kommentarene. Jeg vil opdatere dagligt omkring mit vægttab og jeg håber at indlæggende kan motivere jer. I er også velkomne til at komme med nogle sunde opskrifter - Jeg vil i hvert fald uploade de opskrifter som sidst sørgede for at mine kg raslede af

Anmeld

7. oktober 2012

TR

Lukasmor skriver:

Her: http://www.iwoman.dk/?p=817 har jeg med korte træk lige skrevet lidt. Evt. en fast vejedag i ugen og så uploader jeg sommetider en update om vores samlede vægttab. I er alle velkommen til at skrive sammen via kommentarene. Jeg vil opdatere dagligt omkring mit vægttab og jeg håber at indlæggende kan motivere jer. I er også velkomne til at komme med nogle sunde opskrifter - Jeg vil i hvert fald uploade de opskrifter som sidst sørgede for at mine kg raslede af

- det helt i orden , bedre sent end aldrig :p 

- jeg vil i hvert benydt mig , af tilbudet synes det en super ide .. 

Anmeld

7. oktober 2012

TR

Lukasmor skriver:

Den side du skriver , er det den vi bruger ?

Anmeld

7. oktober 2012

Vidunderligeunger

Lukasmor skriver:

Åh tak hvor er du sød

Jeg vejede 62kg efter mit vægttab men er røget op på 65kg igen, så vil gerne ned og ligge på 60kg :-) Jeg har altid været en nips på 54kg men jeg er også klar over at jeg er blevet en dame og gerne må veje lidt mere

akkurat det samme her. plejede at veje 55... fik børn og sidder nu fast på 64 VIL ned på 57 basta!! det var jeg liiige da  jeg stoppede med at amme nummer to fo 3 mdr siden.. sååh 

men ingen usude ting den sidste uge hvilket er min første indsats hehe.. 

Anmeld

8. oktober 2012

Frejsmor

Lukasmor skriver:

Nu har jeg besluttet mig for at skyde endnu et vægttab i gang og det kunne være sjovt at få andre med!
På min blog ( http://www.iwoman.dk/?p=817) vil jeg dagligt oprette indlæg om mit vægttab hvor jeg deler metoder, tips, erfaringer samt MOTIVATION!
Det kunne være super sjovt at se hvor meget vi til sammen har tabt når vi rammer jul! Håber at i er friske på at kickstarte vægttabet med mig!

Jamen jeg siger da liige ja tak, jeg vil gerne være med og jeg håber jeg kan bidrage med maaaange kg til det samlede regnskab..

For mit vedkommende kommer det nok til at tage nooget længere tid end til jul, før jeg er i mål, men sådan er det jo når man ikke er god nok til at holde sig selv i ørene og holde fat i de gode vaner!!

Jeg har en lille søn der lige er fyldt 1år, inden jeg fik ham lå vægten på 91kg og jeg var god til at holde igen i løbet af min graviditet og tog ikke meget på udover baby og vand, så det var næsten væk det hele efter 14dage.. Meeen så blev den barslende mor, der sad alene hjemme og kedede sig, SLIKSYG, og så tog jeg liige 7kg på på 3mdr.. Nytår kom og jeg tog mig sammen, da vi nåede påske havde jeg tabt 12kg.. Meeen SÅ blev jeg SLIKSYG igen og ja jeg tør ikke sige hvor meget jeg har taget på igen, håber ikke det er det hele, men nu får vi se i morgen når der er første veje dag..

Jeg har ærget mig rigtig meget og det har egentlig bare givet anledning til selvmedlidenhed og trøstespisning så nu er det altså SLUT og det ville da være dejligt med en lille hjælpende hånd til at holde motivationen oppe..

Mit første delmål må hedde 90kg(jeg regner med min vægt i morgen siger 95-97kg).. Det overordnede mål hedder 70kg, meen der er jo et stykke vej, så hvis fokus skal holdes, må der sættes små delmål..

Sorry, det blev vidst lidt langt.. (mon du orkede at læse min lange smørre? )

Anmeld

8. oktober 2012

TR

Lukasmor skriver:

22kg på 2,5 måned??
Hvis du bliver træt af dit stofskifte, overtager jeg gerne!!

Hej igen

- jeg kommer lige med et forslag ,

Øhav med at vi lavet en lukket gruppe på facebook , for der vil væremed i et vægt tab og dele tips og søge råd og støtte ??

Jeg tænker bare, at JEG ikk er meget for, at skrive inde på en side, hvor Alle (os folk der ikke er en del af det) kan læse osv.Faktisk bare være nysgerrig ! Jeg vil ikk føle mig tryg .. 

Håber du forstår hva jeg mener .. 

( kan os godt ske jeg har misforstået, måden du vil gør det på) 

Anmeld

8. oktober 2012

TR

Lukasmor skriver:

Hov, tror jeg kom til at skrive til en forkert end dig hihi .. 

Vil du være sød og kig nogle af de sidste beskeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.