Spørgsmål om grænser for julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Fenja09

Nu ved jeg ikke lige hvilken FB side der er tale om, men personligt ville jeg ikke tænke så meget over de "vilde gaveønsker", tror bare jeg ville tænke mit og så hoppe videre til det jeg selv synes virker realistisk. Kan også være at børnene selv har fået lov at skrive deres ønsker og så er der jo vitterligt ikke noget at sige til ønskerne.

Istedet for at støtte over FB, så kunne man sende et beløb til Julehjælpen, så kunne det være at endnu flere i år kan få en julekurv med mad osv. Sidste år var der jo rigtig mange mennesker der blev afvist fordi antallet af ansøger var styrtende højt.

Dem der gerne vil hjælpe giver jo kun det der er mulighed for, om det er and og flæskesteg eller en bog og en Ipad er vel lige meget hvis pengene er til det - og man ved at gaverne tilfalder de rigtige mennesker.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Mariesmor110610

Jeg modtog julehjælp sidste år, jeg var så glad for det jeg fik, og det jeg ikke selv kunne bruge det gav jeg væk

en jeg gik i aktivering med på det tidspunkt havde i november været en uge i Lalandia hvor han fortalte at de havde brugt 10.000 kr på 2 voksne og barn... personen havde oveni hatten søgt julehjælp 5 forskellige steder!!!

jeg kunne ikke holde min kæft og var ret forarget!!! Det mener jeg er at udnytte folks gode hjerte...

personligt havde jeg selv kun søgt 1 sted og tænkte at hvis jeg blev valgt fra så var det fordi at der var andre der havde mere brug for det end mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.