Drømt at nogen man kendte var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Den lykkelige

Ja jeg drømte min fætters kæreste var gravid.. oooog det var hun så.. hun har kun været 4 uger henne der.. så ingengang hun vidste det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Haha! Good one Har også til tider drømt at min mor var gravid!  Hvad sker der lige for det!

Det var frygteligt har tænkt på det hele dagen, ungen var 90 cm ahahaha  

Det kunne da være hyggeligt med en lillebror/søster not!

Anmeld

5. oktober 2012

RiUL

Anonym skriver:

haha ej lad os håbe det bliver ved en drøm :-))

Ja!  

Anmeld

5. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

ihh.. hvor hyggeligt!  Der er også nogle der siger at de kan se i øjene at en person er gravid os ret vildt!

Jeg plejer at være ret god til at spotte at folk er gravide, syntes tit det er noget med deres holdningsovs. Svært at forklare. Vh stine

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg plejer at være ret god til at spotte at folk er gravide, syntes tit det er noget med deres holdningsovs. Svært at forklare. Vh stine

ej hvor vildt :-) Kan du mærke gennem skærmen om jeg er ?? :-) hehe .. Håber snart der er gevinst her

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Det var frygteligt har tænkt på det hele dagen, ungen var 90 cm ahahaha  

Det kunne da være hyggeligt med en lillebror/søster not!

Haha Mega fedt med sådan nogle creepy drømme

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ja jeg drømte min fætters kæreste var gravid.. oooog det var hun så.. hun har kun været 4 uger henne der.. så ingengang hun vidste det..

ej hvor vildt - fortalte du det, til hende dengang? eller først da hun fortalte nyheden?

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

21. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Den anden dag, drømte jeg om en gammel barndoms veninde. Jeg drømte at hun havde fået en pige..

Da jeg vågnede skrev jeg til hende, hvordan hun havde det, det er længe siden jeg har snakket med hende! skrev at jeg havde drømt at hun havde fået en pige..

Hun svarede aldrig tilbage den dag, men fik en sms dagen efter fra hende hvor hun skrev, At hun vidste ikke hvad køn det er endnu -for hun har først lige været til scanning den dag, og ingen vidste no´get endnu! Så hun var gravid nu.. ! synes det var lidt vildt - at jeg havde drømt det!!

Nogen der har prøvet noget ligende?

jeg drømte engang at en af mine veninder (som jeg på daværende tidspunkt ikke snakkede så meget med) var blevet uvenner med sin kæreste fordi han åbenbart var noget af en nar og de gik fra hinanden.

da jeg så mødte hende på gaden et par dage efter spurgte jeg jo hvordan det gik osv, hun fortalte så at hende og kæresten var gået fra hinanden fordi han havde været en kæmpe nar!

det var godt nok skræmmende!

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg drømte engang at en af mine veninder (som jeg på daværende tidspunkt ikke snakkede så meget med) var blevet uvenner med sin kæreste fordi han åbenbart var noget af en nar og de gik fra hinanden.

da jeg så mødte hende på gaden et par dage efter spurgte jeg jo hvordan det gik osv, hun fortalte så at hende og kæresten var gået fra hinanden fordi han havde været en kæmpe nar!

det var godt nok skræmmende!

Ej hvor vildt! underbevidstheden går lige ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.