Drømt at nogen man kendte var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.896 visninger
31 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den anden dag, drømte jeg om en gammel barndoms veninde. Jeg drømte at hun havde fået en pige..

Da jeg vågnede skrev jeg til hende, hvordan hun havde det, det er længe siden jeg har snakket med hende! skrev at jeg havde drømt at hun havde fået en pige..

Hun svarede aldrig tilbage den dag, men fik en sms dagen efter fra hende hvor hun skrev, At hun vidste ikke hvad køn det er endnu -for hun har først lige været til scanning den dag, og ingen vidste no´get endnu! Så hun var gravid nu.. ! synes det var lidt vildt - at jeg havde drømt det!!

Nogen der har prøvet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Inden jeg blev gravid med thea, drømte jeg at mig og min veninde sku ha børn sammentidig, vi var gravide sammentidtgt, at hun fik en pige og jeg fik en dreng. At det sku være efterårs børn. At de sku giftes når de blev store og sku hedde Sommer-Winther til efternavn. 

Hun blev gravid i dec og jeg blev gravid i feb. Hun gik over tid og jeg født 6 uger før tid. Der er 10 dages forskel på vores børn. Hun fik en dreng, jeg fik en pige. De er født i sep, så det blev efterårs børn.

Og nej det var ik planlagt at vi sku være gravide sammentidigt!! Vh atine

Anmeld

5. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Den anden dag, drømte jeg om en gammel barndoms veninde. Jeg drømte at hun havde fået en pige..

Da jeg vågnede skrev jeg til hende, hvordan hun havde det, det er længe siden jeg har snakket med hende! skrev at jeg havde drømt at hun havde fået en pige..

Hun svarede aldrig tilbage den dag, men fik en sms dagen efter fra hende hvor hun skrev, At hun vidste ikke hvad køn det er endnu -for hun har først lige været til scanning den dag, og ingen vidste no´get endnu! Så hun var gravid nu.. ! synes det var lidt vildt - at jeg havde drømt det!!

Vildt nok!

Ja, jeg har ofte prøvet det.

Desværre drømmer jeg mest "triste" budskaber...

Fx drømte jeg lige inden min far fik dødelig kræft, at jeg snart ville miste ham til sygdom... 

Og jeg drømmer, når nogen, jeg kender har det elendigt. Men det er jeg nu taknemlig for, - altså at underbevidstheden lige dukker frem og siger "Hey, du der, der er en, der har brug for dig/hjælp". - Men videre festligt er det nu ikke... 

PS: HAR drømt, at min søster får tvillinger, men hun skal ikke have børn lige nu, - så vi får se,- det kan være der kommer en spændende update om et par år i den her tråd 

Anmeld

5. oktober 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

hvor vildt du er jo synsk

Monica

Anmeld

5. oktober 2012

Leneur

Anonym skriver:

Ja min søster drømte det om mig. Ingen vidste at jeg og x'en havde gang i projekt baby, hvor jeg og søster var hos vores mor, hvor hun ud af det blå siger at hun havde drømt jeg var gravid og ventede en pige. Testede positiv dagen efter, så da md-scanningen var ovre, var jeg ikke overrasket over at det var en pige og navnet havde vi på plads...

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet Drømte at min grandfætters kæreste var gravid. Samme dag fortæller jeg min kæreste om drømmen og da vi senere på dagen skulle være sammen med grandfætters mor, fortalte jeg også hende det. 

Drømmen virkede så virkelig, at jeg blev nødt til at fortælle om det, så det ikke bare var noget jeg kom og sagde hvis hun så var gravid

Samme dag fortalte de mig, at de skulle være forældre 

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Inden jeg blev gravid med thea, drømte jeg at mig og min veninde sku ha børn sammentidig, vi var gravide sammentidtgt, at hun fik en pige og jeg fik en dreng. At det sku være efterårs børn. At de sku giftes når de blev store og sku hedde Sommer-Winther til efternavn. 

Hun blev gravid i dec og jeg blev gravid i feb. Hun gik over tid og jeg født 6 uger før tid. Der er 10 dages forskel på vores børn. Hun fik en dreng, jeg fik en pige. De er født i sep, så det blev efterårs børn.

Og nej det var ik planlagt at vi sku være gravide sammentidigt!! Vh atine

ihh hvor vildt..

Tror du på at det, eller var det bare tilfældigt at du drømte det??

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Vildt nok!

Ja, jeg har ofte prøvet det.

Desværre drømmer jeg mest "triste" budskaber...

Fx drømte jeg lige inden min far fik dødelig kræft, at jeg snart ville miste ham til sygdom... 

Og jeg drømmer, når nogen, jeg kender har det elendigt. Men det er jeg nu taknemlig for, - altså at underbevidstheden lige dukker frem og siger "Hey, du der, der er en, der har brug for dig/hjælp". - Men videre festligt er det nu ikke... 

PS: HAR drømt, at min søster får tvillinger, men hun skal ikke have børn lige nu, - så vi får se,- det kan være der kommer en spændende update om et par år i den her tråd 

åhh er ked af at hører det om din far ..

Kan godt følge dig i at det er dejligt at få et hint - i at der skal ske noget med nogen, men samtidigt også skræmmende, i og med at man ikke kan gøre noget!

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

hvor vildt du er jo synsk

Monica

hmm .. hihi synsk tror jeg nu ikke  jeg er Bare en tilfældighed! ..

Anmeld

5. oktober 2012

RiUL

Håber jeg ikke - drømte i nat at min svigermor var gravid :/ puha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.