Anonym skriver:
Den anden dag, drømte jeg om en gammel barndoms veninde. Jeg drømte at hun havde fået en pige..
Da jeg vågnede skrev jeg til hende, hvordan hun havde det, det er længe siden jeg har snakket med hende! skrev at jeg havde drømt at hun havde fået en pige..
Hun svarede aldrig tilbage den dag, men fik en sms dagen efter fra hende hvor hun skrev, At hun vidste ikke hvad køn det er endnu -for hun har først lige været til scanning den dag, og ingen vidste no´get endnu! Så hun var gravid nu.. ! synes det var lidt vildt - at jeg havde drømt det!!
Nogen der har prøvet noget ligende?
Vildt nok!
Ja, jeg har ofte prøvet det.
Desværre drømmer jeg mest "triste" budskaber...
Fx drømte jeg lige inden min far fik dødelig kræft, at jeg snart ville miste ham til sygdom... 
Og jeg drømmer, når nogen, jeg kender har det elendigt. Men det er jeg nu taknemlig for, - altså at underbevidstheden lige dukker frem og siger "Hey, du der, der er en, der har brug for dig/hjælp". - Men videre festligt er det nu ikke...

PS: HAR drømt, at min søster får tvillinger, men hun skal ikke have børn lige nu, - så vi får se,- det kan være der kommer en spændende update om et par år i den her tråd 
Anmeld