Drømt at nogen man kendte var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Ja min søster drømte det om mig. Ingen vidste at jeg og x'en havde gang i projekt baby, hvor jeg og søster var hos vores mor, hvor hun ud af det blå siger at hun havde drømt jeg var gravid og ventede en pige. Testede positiv dagen efter, så da md-scanningen var ovre, var jeg ikke overrasket over at det var en pige og navnet havde vi på plads...

EJ hvor vildt..  Har hun nogle overnaturlige evner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det har jeg også prøvet Drømte at min grandfætters kæreste var gravid. Samme dag fortæller jeg min kæreste om drømmen og da vi senere på dagen skulle være sammen med grandfætters mor, fortalte jeg også hende det. 

Drømmen virkede så virkelig, at jeg blev nødt til at fortælle om det, så det ikke bare var noget jeg kom og sagde hvis hun så var gravid

Samme dag fortalte de mig, at de skulle være forældre 

Havde du tænkt på dem før, om at de nok snart skulle have børn? eller drømte du det bare, tænker om du havde tænkt på det inden ? Men vildt! Har du oplevet andre overnaturlige evner før?

Anmeld

5. oktober 2012

Leneur

Anonym skriver:

EJ hvor vildt..  Har hun nogle overnaturlige evner?

Ikke synderligt, også derfor det var så overraskende at det jo var rigtigt.

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Havde du tænkt på dem før, om at de nok snart skulle have børn? eller drømte du det bare, tænker om du havde tænkt på det inden ? Men vildt! Har du oplevet andre overnaturlige evner før?

Både og De har været sammen i over 10 år og jeg havde selv en baby Men vi havde ikke talt om det forinden (men det ligger jo nok i underbevidstheden). Jeg synes blot det var sjovt, at jeg får det at vide samme dag som jeg har drømt det

Ork nej Ingen overnaturlige evner eller tro på sådanne

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Både og De har været sammen i over 10 år og jeg havde selv en baby Men vi havde ikke talt om det forinden (men det ligger jo nok i underbevidstheden). Jeg synes blot det var sjovt, at jeg får det at vide samme dag som jeg har drømt det

Ork nej Ingen overnaturlige evner eller tro på sådanne

hihi synes det er vildt

Anmeld

5. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

ihh hvor vildt..

Tror du på at det, eller var det bare tilfældigt at du drømte det??

Det var helt tilfældigt. Jeg vidste ik hun var gravid, da mig og kærsten bestemte os for at prøve. Så det var helt vildt. Og vi hyggede med barsel sammen.

Det sjove var også at den dag hun født, blev jeg indlagt med ssf, så vi nåede også lige at ligge på barselgsgangen sammen. Vh stine

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Ikke synderligt, også derfor det var så overraskende at det jo var rigtigt.

Jah .. min barndomsveninde skrev også at hun synes det var en meget underlig besked at få - nu hvor det passede og ingen vidste det - de fortalte dagen nyheden dagen efter drømmen til familien..

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det var helt tilfældigt. Jeg vidste ik hun var gravid, da mig og kærsten bestemte os for at prøve. Så det var helt vildt. Og vi hyggede med barsel sammen.

Det sjove var også at den dag hun født, blev jeg indlagt med ssf, så vi nåede også lige at ligge på barselgsgangen sammen. Vh stine

ihh.. hvor hyggeligt!  Der er også nogle der siger at de kan se i øjene at en person er gravid os ret vildt!

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Håber jeg ikke - drømte i nat at min svigermor var gravid :/ puha  

Haha! Good one Har også til tider drømt at min mor var gravid!  Hvad sker der lige for det!

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Håber jeg ikke - drømte i nat at min svigermor var gravid :/ puha  

haha ej lad os håbe det bliver ved en drøm :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.